Laura Glad i forumet 13 Apr 2012 #1 Da har jeg fått time til tidlig UL :) gleder meg sååå! Den 24.04 er datoen :) Håper jeg får se et bankende hjerte :D Vil da være 6+5 på vei :)
Da har jeg fått time til tidlig UL :) gleder meg sååå! Den 24.04 er datoen :) Håper jeg får se et bankende hjerte :D Vil da være 6+5 på vei :)
~troll2012/2013?~ Gift med forumet 13 Apr 2012 #2 Så spennende!! Lykke til med ul, og er jo ikke lenge til engang....
Laura Glad i forumet 13 Apr 2012 #3 Nei, jeg fikk time uker før jeg trodde jeg skulle få. Så nå må dagene bare gå fort :D
M Mamsen<3 Andre møte med forumet 13 Apr 2012 #4 var på tidlig ul i går, og da var jeg 6+4, og så da en bitteliten klump med et bankende hjerte :)) gled deg og lykke til!
var på tidlig ul i går, og da var jeg 6+4, og så da en bitteliten klump med et bankende hjerte :)) gled deg og lykke til!
Laura Glad i forumet 13 Apr 2012 #5 Mamsen<3 skrev: var på tidlig ul i går, og da var jeg 6+4, og så da en bitteliten klump med et bankende hjerte :)) gled deg og lykke til! ååå! Så koselig :) Nå gleder jeg meg ihvertfall :D Så bra at alt stod bra til med huleboeren din :))
Mamsen<3 skrev: var på tidlig ul i går, og da var jeg 6+4, og så da en bitteliten klump med et bankende hjerte :)) gled deg og lykke til! ååå! Så koselig :) Nå gleder jeg meg ihvertfall :D Så bra at alt stod bra til med huleboeren din :))