Ul

lillemeg87

Flørter med forumet

huff da... kom borti før jeg skulle her :P
Gru gleder meg sånn til fredag...skal på ultralyd.
Vi  mista i uke 8 nå i jula...så greier liksom ikke innfinne meg med noe som helst før jeg får se ett hjerte som banker.
Men tenker nesten bare negativt :( greier ikke slippe tanken liksom :(

OPPDATERING!
Heisann alle sammen. Bildene fra ul'en viste en sprellen å frisk liten baby :) <3 kan ikke beskrive følelsen av å se armer å bein i alle kanter :P
Hun målte babyen til å være 3.7 lang, men fikk ikke målt omkretsen på hodet pga. den var så vill :P etter målene ville hun sette terminen en uke lenger fram---altså til begynnelsen av november-noe jeg ikke er enig i.Hehe. Holder meg her på oktober enn så lenge hvertfall- å satser på at babyen min bare e litt liten av vekst enda :)   

Det kommer sikkert til å gå kjempebra!!! Skjønner godt du er redd, men tenk at nå skal du snart få se at babyen din er frisk inni magen din

Håper alt kommer til å ordne seg for deg i dag, masse lykke til

Skjønner du er bekymret... Men alt er nok helt ok skal du se :) Lykke til på fredag!

SÅ lenge du ikke har hatt noen indikasjoner på at noe er galt, er alt i orden :))
Men vet godt hvordan du føler det.  Har vært der selv. 
Hadde nesten angst når jeg sat å venta på å få komme inn på den tidlige ul'en. Men ble møtt av en trivelig overlege og ei anna dame. Og jeg fikk tårer i øynene når jeg såg den lille sprellemannen i magen og hørte hærlige hjerteslag

Lykke til på fredagen :)))

Hva med en sånn doppler som så mange her inne bruker? Da får du i allefall høre hjertet=)

Heisann alle sammen :) og takk for støtten :)
Da bærer det av gårde til ultralyden- skal oppdatere når jeg kommer hjem :)
wish me luck :)                      <3

Lykke til!! :)

Masse lykke til

Så hærlig :))) Har tenkt på deg i dag..  

Back
Topp