Ul????

gull_ungen_min

Flørter med forumet
Tok det lang tid fra dere var hos jordmor første gang. til dere fikk brev i posten om ul??

Jeg sendte inn brev selv jeg, og da gikk det litt over en uke før jeg fikk brev tilbake.

jeg var hos jm sist onsdag og fikk time til ul i dag..

Legen hadde glemt å send det inn, jordmor ringte inn og ordnet alt for meg den 9 men enda ikke fått noe, så litt spendt om dagen.. Ser at nesten alle har fått svar innen en uke så lurer litt på om jeg burde sjekke det opp.. Er 15 uker i dag så er jo i teorien bare 3 uker til timen skal has.. (Jm mente at jeg burde har den i uke 18) 

Hei hei.
Jeg var ho legen på mandag og fikk brev i posten på onsdag! Så det gikk rimelig fort, men har hatt litt problemer med den legen og ble ikke særlig blid å sa i fra hva jeg mente, så jeg tror ikke han torte noe annet enn å bare få det avgårde!emoticon

Tror jeg fikk i løpet av en uke etter jeg var hos legen.. Var overraska over hvor fort det gikk ihvertfall :)

Fekk innan ei veke etter at eg var hjå legen. Har ikkje vore hjå jordmor enda, skal ca ei veke før ul - fekk vete at det var vanleg å komma i veke 16? (kunne ikkje då, difor ei veka seinare)

Mas viss du ikkje har fått time, plar å hjelpa ;)

Hmm ja ser det er en 12 dager siden nå så får bare mase igjen...... (sist hadde legen glemt å sende inn) 
Lurer jo veldig siden anbefalinger fra l\malen i babyverden sier ultralyd rund 1 sept.. Er ikke lenge til og jobber jo :p he he Får høre hva jordmor sier nå... 

JM besøkene tror jeg er veldig individuellt fra kommune til kommune.. Selv bruker vi privat (hjemmefødsel) og kommer til å gå itl henne hele svanger istedet for legen om det ikke blir noen komp så derfor var jeg der så tidlig.... (uke 13)

Tok 2 uker for meg

her er det nå tre uker siden jeg var hos legen. kanskje jeg må ringe å purre. bør jeg ringe legen eller sykehuset, tro?

Var hos jm på tirsdag, så håper på brev i posten i løpet av neste uke! :)

takk for svar, da gjenstår det bare å se. Var hos jordmor på mandag så kanskje det kommer til uken

Back
Topp