ul?

gull_ungen_min

Flørter med forumet
Bare lurte på om dere betaler for privat ul eller er det henvisning fra lege? Sist graviditet fikk jeg tidlig ul pga blødninger, men virker ikke som jeg får tilbud om det denne gang.  Har lyst til å se om hjertet slår og alt står bra til=)

Ble henvist av lege og var på ul igår

Jeg og samboer var på privat i dag :) Samboer ville se liv :P Betalte 500 kr, og da fikk vi med 3 bilder :)

Tror akkurat det er litt tilfeldig alt etter hvilken lege man har. Noen henviser lettere enn andre selv om man ikke har en spesifikk grunn. Jeg gjorde det slik at jeg tok kontakt med privat gyn før jeg ringte lege. Fikk time der, hun sa at jeg kunne få timen uansett henvisning fra lege eller ikke. Fikk jeg henvisning, betalte jeg ingenting. Så gikk jeg til legen og sa jeg hadde bestilt time til privat UL, og da var det ingen problem å sende en henvisning. Lykke til, det er jo veldig fint å slippe å vente på ordinær UL, det er jo ikke så ofte man går gravid heller ;)

Jeg fikk henvisning av legen og skal på tidlig ul i morra. Dette er pga min fortid med 2 MA'er og blødninger i svangerskapet med gutten min. Men fikk ul tidligere enn jeg ville ha, så blir nok å betale for privat når jeg har kommet over den "magiske" grensa mi.

Vi kommer til å betale for UL. Gjorde det sist gang også.

Har en leversykdom, så får ul'er annahver uke.
Jeg er så fryktelig nysgjerrig av meg, så det passer meg bra nå, men i sist sv.skap stod jeg merkelig nok over noen ul'er, for det kunne bli litt mye.

Back
Topp