ul

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
jeg skal på ul i uke ti:) ser man noe av nurket da????er der så stort at det vises??
 
fastslå termin...
 
Jeg var på ul i uke 11. Så fint at det lå en bitteliten en der. Lå der å veivet med armer og bein. Jeg ble positivt overrasket over hvor "mye" vi fikk se
 
å tusen takk...nå gleder jeg meg enda mere:)
 
Så spennende da!! Lykke til [:D][:D]
 
GLED DEG!!! Var en kjempeopplevelse å se, regnet ikke med å se så tydelig at det var en liten baby på vei. Tror gubben også var uforberedt. Han holdt på å svime av. hehe
 
jeg var på ul i uke 6.første gang jeg var gravid å da så vi svært lite.til min stor skuffelse.[&o]
 
jeg var oxo på ultralyd i uke 10 pga epilepsi og medisiner...så kjempe godt at det var en liten baby m bitte små armer og ben.
som en liten bønne nesten, og hjerte som slår[:D][:D]
men det var alt for tidlig og kunne fastslå terminen da for de er så små....

lykke til og gled deg masse[:D]
 
Da ser du noe som er litt større enn en reke å et hjerte som slår[:D]
lykke til[:)]
 
Jeg skal til ultralyd i uke 7 pga av at jeg mistet forrige gang, det var legen som anbefalte det slik at jeg skal slippe å gå og bekymre meg i tre måneder. Vi har prøvd i to år og har vært til utredning for ufrivillig barnløshet, så legen vet hvor mye det betyr at dette svangerskapet går bra. Hurra for snille leger![:D]
 
Jeg var på UL i uke 7,da såg jeg ei lita bønne med plommesekk og hjerte som slo[:D]kjempespennende.Gleder meg allerede til neste gang i uke 10,den 29 november[;)]
 
Jeg var på en innvendig UL tidlig i uke 6, da var det bare en klump der, ikke noe jeg skjønte så mye av.
Hadde ny innvendig UL i uke 8, da så jeg at hjertet slo (så ut som flimring på skjermen). I dag var jeg på ny innvendig UL (trolig 13+0 eller 12+6, ikke 13+1 som tickeren sier...), og da så jeg et lite foster som "hoppet" rundt, åpnet munnen, leet på armen etc (kunne telle fingrene) og jeg fikk høre hjertelyden. Det var helt fantastisk! (jeg har hatt tre blødninger, derfor tidlige UL)

Vurderer en privat UL etterhvert, i alle fall hvis den normale UL blir her på lokalsjukehuset, for der er det gammelt utstyr og bildene blir dårlige.
 
Back
Topp