UL viste tom fostersekk

CurlySue

Glad i forumet
Lagt til oppdatering. Var på UL i dag, 7 uker på vei. Der fant gyn en fostersekk men ikke noe inni. Tok HCG prøve og skal tilbake i morra. Men jeg flytter nok inn igjen her hos dere.

Last edited:
Kjære deg. Det var virkelig trist å høre. :( Jeg opplevde det samme for noen år siden, var på UL i uke 9, og der var det ingenting inni fostersekken. Jeg hadde aldri hørt om slikt før, så ble skikkelig overrasket og sint på kroppen.

Det rett og slett urettferdig at dere måtte igjennom noe slikt. Hva sier legen om videre gang nå?

Stor god klem fra meg....

Jeg har ikke fått snakket med legene enda. Var hos gyn her i byen, ikke hos klinikken. Men ho skulle skrive til de om hva vi så i dag, og om resultatene i morra. Regner med de ringer oss til uka fra klinikken så vi kan finne ut av veien videre. Var en veldig vond beskjed å få.

Uff, så fryktelig trist :(! Sender deg en stor klem, selv om det ikke hjelper noen verdens ting. Håper du får oppmuntrende beskjed fra klinikken om oppstart for nytt forsøk innen kort tid og en oppfølging som gjør deg betrygget.

Huff, så utrolig trist. :( Sender deg en klem ♡

Dette var triste nyheter :(

Huff, vet akkurat hva dere er igjennom nå da jeg har vært igjennom det samme. :( Bare sende meg en melding om du skulle ha noen spm. Ta godt vare på hverandre og lykke til. *trøsteklem*

Åh nei, så fryktelig trist:-( Har ikke ord.. Håper dere raskt finner ut av veien videre. Stor klem til deg.

Uff, så utrolig leit :( Stor klem ❤

Klem til deg, så utrolig leit. Nå synes jeg det er alt for mange av oss april damer som har mistet :(

Uff, så trist! Jeg har opplevde det samme i oktober, det var grusomt. Forstår veldig godt hvordan du har det. :( ta godt vare på deg selv! stor klem!

Trist å lese. Håper dere kommer raskt i gang med nytt forsøk. Ta vare på hverandre, og lykke til videre!

Da var kontrollen i dag over. Gyn kunne i da finne en plommesekk men ikke noe annet. Hun sendte oss opp på sykehuset, hvor det ble en ny innvendig ul. Denne tok nesten 30 min ! Gyn der var usikker og måtte få inn en overlege. Eggstokkene mine er fortsatt store, med veske i. Litt veske i buken. Gyn og overlege var veldig itvil, og ville ha meg inn til ny blodprøve i morra og ny ul til tirsdag før de bestemte seg for at løpet var kjørt.

Så krysser vi fingrene for at de likevel finner en rakker som har gjemt seg. Skjønner det er liten mulighet, men likevel kan man jo koste på seg ett ørlite håp frem til tirsdag.

Jeg var også på ett par kontroller da jeg hadde min BO (Blighted Ovum). Det er vonde dager når man går og venter og lurer.

Tenker masse på dere.

Tenker på deg, og beholder et lite håp for spire hos deg. Forstår ventingen er som et mareritt, ta godt vare på hverandre<3

Back
Topp