UL update + farlig craving ??

Minnie

Betatt av forumet
sorry har ikke vært så mye her, har følt meg kjempe dårlig.

Var på ultralyd på mandag ! Før jeg dro fant jeg HELDIGVIS hjertelyden for første gang. Da jeg skulle på ultralyd prøvde gynekologen utvendig og fant ingenting, hun spurte om blødning osv. Var i såpass sjokk at jeg ikke klarte si jeg hørte hjertelyden, hva om jeg hadde hørt feil? Hun sjekket da innvendig, og der var den !! Den var sååå aktiv ! Klarte ikke å holde tårene tilbake, som den har vokst siden sist gang. Glemte helt å spørre om bilde fordi jeg var så betatt av skjermen.

ble satt frem til 11+1 :D så er 11+4 idag ! Kjempe deillig Gynekologen min sier at det er en gutt, men det skal dobbeltsjekkes i uke 13. (tett oppfølgning pga blødning og IVF). Samme gynekologen sa i uke 11 til storesøstra mi at hun hadde ei jente, og det var det ! :)

TIL TITTELEN : har fått en skikkeeeeligggggg usunn craving. Er sånn seriøst desperat etter kebab hver dag :( kan holde på å grine hvis jeg ikke får. Mannen min syntes ikke noe om det, vet at det er fy fy mat da det er usunt, men jeg får virkelig ikke lyst til å spise noe annet, blir bare kvalm .... er dette farlig ??? :(
. .. har spist det 3 dager på rad..., kanskje 4- 5 ganger iløpet av sist uke og denne uka så langt.... :smiley-ashamed004

Jeg spiser det jeg vil ha - bortsett fra fyfy som står i helsedirektoratet.

At du får i deg kebab, er bedre enn at du ikke får i deg noe :-) spis og kos deg. Bare husk å fylle på med vitaminer og vann :)

Ja! Spis og kos deg! Tenk på de som ikke spiser nooooenting! Babyene vokser fint likevel:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Åh, tuusen takk !! <3 er virkelig det eneste jeg får lyst på :D skal spise med god samvittighet!!

Så gøy å høre at alt stod bra til med den lille :) Min var også veldig aktiv på ul. Og til kebaben; Spis og kos deg ;) Bedre at du får i deg det enn ingenting!

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Back
Topp