Ul unnagjort

UneMi

My love grows stronger every day
Oktobermirakler 2013
VIP
Var nærvevrak mens vi ventet på å komme inn. Tror jeg holdt pusten mens hun så etter et foster og jeg pustet lettet ut da hun sa det var et fint bankende hjerte :) hun så om hun så feil, men hun fant ingenting, så alt så bra ut :) PHU :)

ImageUploadedByBV Forum1363111038.510109.jpg

Sååååå bra!!!!! Kjempeflott :D

Så gøy :) Var jo på tidlig UL idag jeg også. Var så spent på å se hvordan det stod til der inne, og alt var heldigvis ok :)

åh så flott <3

Så fint bilde dere fikk :) Fortsatt 9uker på vei da? :) Gratulerer med bankende hjerte :)

Kjempegøy og så bra bilde da;) Gratulerer;)

Så flott å høre! :)

Kjempe bra! Hvor langt er du på vei nå? mtp på at du ble satt tilbake en gang før? stemmer ikke det?? :)

Så flott:)

Jeg er 9+2 eller 9+3, jordmora bestemte seg ikke helt :p Likevel er det terminen vi fikk sist ul som gjelder (for det stemmer det, jeg ble satt tilbake nesten tre uker), og ikke den jeg fikk av legen. I følge legen skulle jeg vært i uke 13 nå. Godt å vite at jeg endelig har noe konkret å gå utifra. Jeg er i uke 10, med en liten krabat med bankende hjerte. Holder i massevis for meg, hihi :)

Det er kjempe bra!! :) Er så glad for at det er mange små hjertebankende spirer rundtom :D

Også er det en ting jeg syns var litt artig :p

Da vi kom inn sier jordmora : Dere har jeg sett før ? Har jeg ikke?
Jo, sier jeg, vi var her 14 februar.
Jaaa, men jeg har vel sett dere her før også?
Vi var her for ca 5 år siden, sier jeg. Da jeg var gravid med jentungen våres.
Ja! , sier jordmora, det er der jeg har dere fra!

Haha, litt godt gjort å huske to mennesker du så for 5 år siden :P

ååå så flott :-) og det var virkelig imponerende hukommelse, er vel ikke få gravide par hun har sett i mellomtida heller :-)

Åååå så godt!! :D :D

Back
Topp