UL ( UKER PÅ VEI)

prøver !!!!!

Andre møte med forumet
Hei på dere et lite spm jeg lurer på om noen kan svare på. Skal på ul i morgen 8 uker på vei. Noen som vet om det er utvendig eller innvendig..[:D][:D] 

Jeg tror hun/han kommer til og prøve på utvendig først,
og går ikke det ,så blir det nok innvendig.
Men om det er utvendig er det lurt om du ikke har tissa på
en stund, men om det er innvendig er det lurt at blæra er tom[;)]
bare for og gi et tips altså

ORIGINAL: Someeone

Hvorfor det egentlig? Bare husker på den ordinære UL sist gang så ble jeg sendt avgårde for å tømme blæren ettersom den omtrent dekket hele livmoren [8D]

ORIGINAL: djune

ORIGINAL: Someeone

Hvorfor det egentlig? Bare husker på den ordinære UL sist gang så ble jeg sendt avgårde for å tømme blæren ettersom den omtrent dekket hele livmoren [8D]

Det var svært gunstig for hvor mye du ser [;)] Var det ultralyd dama sa til meg ivf [:)]
Men det har jo litt om hvor langt du er på veg og da.

legen brukte utvendig på meg for 2 år siden..

Hadde utvendig UL i dag...Herreminhatt så liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiten den var...Var sååååå vidt du så hjertet slå...Men det gjorde den...

Tror nok du får innvendig UL...Jeg fikk hos legen min idag pga blødninger etc...Og de har bare en sånn ultra gammel maskin...[8D]

hmmm lure på hvorfor eg må vente helt til 3 aug og ul da ??e da 12 uker
vil ha ul nå eg for å bare finne ut at alt e som det ska
ka gjør eg

fikk ikkr valget om det sist fikk innvendig men det gikk veldig fint ble veldig bra bilder av det :)

ORIGINAL: Anne L

Jeg vil tro de bruker innvendig ultralyd når en er 8 uker påvei. Det gjør gynekolgen jeg går til i hvertfall[:)]

Når jeg hadde ivf fikk jeg bekjed om at når de skulle sjekke eggstokker og livmor skulle blære være tom. Men når de skulle sette inn befrukta egg skal du har urin i blæra. Og derfor trur jeg det er lurt å gå på do før du går inn til ultralyd. Det gjorde jeg når jeg skulle til tidlig ultralyd

Også med smilemunn på slutten av setninga..hahaha
Huff..jeg klarte bare ikke dy meg[8D][:D] *sikkert bare overtrøtt*

Jeg fikk utvending 7  uker på vei sist, det finnes nok ingen fasit.

ORIGINAL: Brannjente

hmmm lure på hvorfor eg må vente helt til 3 aug og ul da ??e da 12 uker
vil ha ul nå eg for å bare finne ut at alt e som det ska
ka gjør eg

Hei, jeg hører ikke egntlig til her, men kan jo svare.
Grunnen til at du ikke har UL før i August er at det kun er en ordinær ul og den pleier å være ved ca 18uker.
Med mindre man bestiller privat eller har en grunn til tidlig UL[:)] (Nå vet jeg ikke med deg om du har noen grunn for tidlig UL, isåfall vet jeg ikke hvorfor du må vente til August[&:]) Hvis du ønsker tidlig UL så snakk med fastlegen din.

Back
Topp