UL uke 9

Kraaka

Gift med forumet
Skal på UL neste torsdag..og da vil jeg være nesten 10 uker på vei!

Noen som vet hjva jeg har å vente meg..er det kun reka..eller kan jeg få sett mer?
Regner med at det er innvendig, men har også hørt at det går ann å se noe fra utsiden også..noen som vet???

Uansett..gleder meg...og håper at alt er i orden der inne!

Jeg hadde UL i uke 8, men ifølge den siste UL var jeg bare 6 uker. Da var det stort sett bare ei lita reke, men hjerte slo klart å tydelig Ingen tvil.. Jeg mått eikke t ainnvendig, tror det kommer litt an på personen og plassen du er på..

Lykke til, det er utrolig gøy å se nurket for første gang[:)]

Jeg var på UL når jeg var 7 uker på vei. Innvendig UL og fikk se at lille Fridas hjerte blinket som en liten lyspære. Fantastisk! Sorgen var at det andre egget som ble satt inn var borte

jeg tok invendig UL i uke 8.. d va fantastisk å se d lille nurke å høre hjerteslagene.
va heldi å fikk bilde me mæ heim,
sånn at kanskje barnefaren får se når han kommer hjem fra havet om en mnd.

Lykke t!!!

jeg var på første ultralyd når jeg var 10uker på veg....
utvendig, og man så godt at det var en liten baby der, fikk med bilde hjem og...[;)][:D]

Jeg var og tok UL på Moss sykehus og det ble innvendig gitt... [8|]
Men,men...gikk jo greit da....ble litt beskymret med en gang, for jeg kom med full blære så gynekologen kunne ikke se noe særlig..jeg ble kjempe nervøs og var redd for at hele svangerskapet og alt bare var innbildt......
Men så etter en tur på do og opp på benken igjen....så kom'n til syne.....Og gjett om det varmet....Så tydelig at det var en liten kropp men små armer og bein som var der...og da jeg kunne se hjertet slå så må jeg jo si at jeg ble roligere [:)]

Vakkert!!!!

Nurket var veldig urolig, så det var ikke lett å treffe rette vinkel for å se så mye, men bare at hjertet dunket og banket inni der.......Fikk defor ikke med meg bilde, men gleder meg til neste..har fått time i posten allerede og kan nesten ikke vente[;)]

ååå er det ikke koselig???

jeg var på UL i uke 8, utvendig, fikk se et lite hjerte som banket og slo[:)]

og nå har jeg vært på den ordinære, det er så fiiint[:)]

Hei igjen nettemor...

Ja det var kjempe koselig...gleder meg til november...da jeg har time til neste...dagene går ikke fort nok ..hehe!!

Fikk du vite kjønn..eller ville dere ikke vite det?
Tror jeg vil vite det dersom de kan si det 100 %..kjedlig å få vite feil.

Jeg var til utvendig ultralyd i uke 8 i første svangerskap. Har bilde fra da, ingen tvil om hva det er, selv om det er lite.

Jo kjersti:-).....skal si mors innstinktet kommer.....! Gleder meg til å kjenne liv fra den lille.. Skal til jordmor om en uke og håper på å få høre hjertelyden.....!!
Hormoner og tårer..hehe!! [;)]

hei kraaka[:)]

joda vi så tydelig at det er en liten GUTT, så nå diskuterer vi navn da, he he ikke lett å bli enige der...

men jeg tror nå at det står mellom joakim eller tobias[:)]

bare gled deg masse til neste time...

jeg skal tilbake i januar jeg da, for å se at morkaka ligger som den skal[:)] men det såååå lenge til...

Ååå..grattis med guttebæibis da!! Syns begge navnene var kjempefine jeg..... Ikke lett det der altså!!!

Ja..synd det skal være så lenge mellom hver gang..man skulle hatt ul apparat hjemme..hehe!!

he he ja da hadde vel jeg sett på`n hele tida da he he[:)][:D] men dumt det bare er en gang ordinært....

[:D] Ja..hadde sittet konstant med "glidemiddel" på magen og med den"dingsen"..hehe...!!

SKulle vært TO faste...ikke for det, men jeg har hatt en og skal på den ordinære også, men skulle vært fast TO.... MINST..hehe!

Vi har snakket om privat også...men da skal vi vente til nyåret tenker jeg...for å få mest ut av 3d ul...Hvis vi klarer å vente da..hehe!!

ja he he suns jeg ser det...

ja burde hvertfall vært to!!

jeg har vært på privat jeg da, jeg klarte jo ikke vente, og på den ordinære, og skal på en til i januar å se på morkaka, men det såååååååååå leeeeenge til.....

Back
Topp