UL uke 25

Nanna

Betatt av forumet
Nå har vi vært på kontroll UL pga alvorlig svangerskapsforgiftning i 1. svangerskap. Det gikk så fint :):) Blodstrømmen inn til morkaken var helt normal denne gangen, som betyr liten sjans for svangerskapsforgiftning denne gangen.
Babyen var fortsatt jente, hurra! Vokst helt fint, og alle organer ser normale ut. Såååå lettet!
Jeg fortsetter å strikke med lilla og rosa garn :)
Flere som er på ekstra oppfølging i disse dager, kanskje?

Nå har vi vært på kontroll UL pga alvorlig svangerskapsforgiftning i 1. svangerskap. Det gikk så fint :):) Blodstrømmen inn til morkaken var helt normal denne gangen, som betyr liten sjans for svangerskapsforgiftning denne gangen.
Babyen var fortsatt jente, hurra! Vokst helt fint, og alle organer ser normale ut. Såååå lettet!
Jeg fortsetter å strikke med lilla og rosa garn :)
Flere som er på ekstra oppfølging i disse dager, kanskje?
Jeg og du er i samme situasjon, målingene mine på ul på onsdag viste en liten svak grop, men ikke lett å se.. Men om de pirket på det så var det 1/4 på skråning der for mulighet for sv. Skap forgiftning.. Skal inn igjen om ca 4 uker i uke 28 var da jinte mi kom forrige gang.. Heldigvis er baby visstnok 7% større enn det den skal være denne uka

Skal på ny ul om tre uker. Jenta vår hadde noe utvidet nyrebekken, så det blir for å se om det har gått tilbake til normal posisjon :) Gleder meg til å se henne en gang til:)

Skal på vekstkontroll når jeg er 29 uker på vei pga lite barn tidligere, og bruk av nødvendig medisin som kan påvirke veksten til babyen. Kommer til å fortsette med vekstkontroll minst 1 gang i mnd frem til fødsel.

Skal inn neste uke for å sjekke blodsstrømmen også, men det var for førstemann var under 2800g. Men har det noe å si for svangerskapsforgiftning også? Hadde det sist, men sent i graviditeten.. (37-38) kjekt å se gutten igjen, men har mine tvil om at det får sjekket noe, her er det full rulle med en gang jeg legger meg ned. Syns han sparker og slår hele tiden :-p

Back
Topp