Ul uke 14!

Hoe86

Forelsket i forumet
Var idag på ultralyd og ut ifra hva jordmor kunne se virket alt fint :) Lillegull var veldig aktiv, og tok flere sparketak :) Blitt over 8,2cm lang og hjerteaksjon på 154slag pr min :) Hun tippet også at det er ei lita jente som bor der inne :) ❤ Fikk også se i 3d, noe som var fasinerende :)

Måtte bare dele ;)

Åå så kjekt!!! <3
Jeg er og uke 14 og vurderer å bestille en UL time før OUL som er 31 Mai, men føler kanskje det ikke er så mye vits siden det ikke er sp lenge til jeg får møte knøttet :-)

Var idag på ultralyd og ut ifra hva jordmor kunne se virket alt fint :) Lillegull var veldig aktiv, og tok flere sparketak :) Blitt over 8,2cm lang og hjerteaksjon på 154slag pr min :) Hun tippet også at det er ei lita jente som bor der inne :) ❤ Fikk også se i 3d, noe som var fasinerende :)

Måtte bare dele ;)

Så gøy! Fikk du noen bilder?

Åå så kjekt!!! <3
Jeg er og uke 14 og vurderer å bestille en UL time før OUL som er 31 Mai, men føler kanskje det ikke er så mye vits siden det ikke er sp lenge til jeg får møte knøttet :)
Var det jeg også tenkte.. Alt for lenge å vente til oul 6juni, så jeg mener det var verdt hver krone :D

Back
Topp