Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bergen har!Noen som vet om man får gratis UL i uke 12 nå?
Lurer jeg også på. Fant ikke noe på hjemmesiden deresNoen som vet om Ullevål har?
Lurer jeg også på. Fant ikke noe på hjemmesiden deres
Thanx Pipsi![]()
Fostermedisinsk avdeling
Avdelingen tilbyr rutineultralydundersøkelse i første og andre trimester i svangerskapet. Undersøkelsene utføres av jordmødre med videreutdanning i ultralyddiagnostikk.oslo-universitetssykehus.no
Ser ut som de foreløpig bare tilbyr til de som er 33-34 år.
Står på siden om tidlig ultralyd at alle skal få tilbud i løpet av 2022, men at ikke halle helseforetakene har innført dette ennå
![]()
Tidlig ultralyd med vurdering av nakkeoppklaring
Tidlig ultralyd med vurdering av nakkeoppklaring utføres mellom uke 11 og 14 i svangerskapet. Alle fostre har i denne perioden en liten væskebrem under huden i nakken som kalles for nakkeoppklaring eller nakketranslusens. Er oppklaringen i nakken økt, er det økt risiko for kromosomforandring hos...oslo-universitetssykehus.no

Det vil jeg ikke tro er noe poeng i. Lite til ingenting som kan ses så tidlig. Bedre å vente til uke 7.Har noen tatt ul i uke 5 før?
Ja gjort det på begge dem før og skal det på denne oxo. Det har bare vært fordi jeg har exu og skal vite at den e innaforHar noen tatt ul i uke 5 før?
Har du bilder av dine tidligere?Ja gjort det på begge dem før og skal det på denne oxo. Det har bare vært fordi jeg har exu og skal vite at den e innafor![]()
Usikker, for er ikke mye å seHar du bilder av dine tidligere?
Her er mitt, men jeg syns det ser så annerledes ut enn de jeg søker opp…
Ja ligner veldig på dem jeg hadde altsåHer er mitt, men jeg syns det ser så annerledes ut enn de jeg søker opp…