UL uke 10

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Fler som har vært i UL rundt uke 10??
Ble det da tatt innvendig eller utvendig UL??
Skal jo ha med sambo, og ser for meg at han blir passe flau dersom det er innvendig.. haha[;)]

Jeg var 9+4 og da var det innvendig. Sambo har vært med på innvendig ul 3 ganger. Er så opptatt av det som skjer på skjermen at tror ikke han enset eller tenkte over det.[:D][:D]

er nok innvendig...

mannen har vært med han, og tenkte ikke over det. han var bare opptatt av lille! [:D]

jeg tok UL 10+4, da fikk jeg utvendig :)
Du bor jo i indre Ø du også, da kan jeg anbefale Dr. Hegglund på Lillestrøm. Veldig dyktig, og kostet bare 600,-

Skal på Fredrikstad.[:D]
Regner nok med det går fint, men han er litt sånn var på sånne ting.. hehehe[;)]

Jeg var hos legen i uke 9+4, og til tross for et ikke helt topp moderne apparat, så var det utvendig, uten noe problem.

Lurte litt på om det var fordi jeg var andregangs, med fødsel for under et år siden, at livmor var høyere opp eller noe, men søster min var i uke 10, og opplevde det samme, og hun er førstegangs [:)]

Da gjenstår det å se![:D] Har forberedet han på eventuell innvendig UL.. hehe[;)]

Jeg fikk utvendig i det første svangerskapet (tror det var uke 9 - det "bamsemums"-bildet jeg fortalte deg om vet du [;)]), og innvendig i uke 6 og uke 9 denne gangen [:)]

Spent på å høre fra deg på fredag! [:)]

ORIGINAL: Tess m/gutt og spire

Jeg fikk utvendig i det første svangerskapet (tror det var uke 9 - det "bamsemums"-bildet jeg fortalte deg om vet du [;)]), og innvendig i uke 6 og uke 9 denne gangen [:)]

Spent på å høre fra deg på fredag! [:)]

hehe ja[;)] lille bamsemumsen!![;)]
gleder meg til å fortelle om fredagen også[:D]

Back
Topp