Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Går jo en gang i uken, men idag fikk jeg en liten overaskelse. Er nå 8+4 og ikke 7+3 som jeg trodde. Første gang jeg var der var han enig med mine uker, men idag ble det 1 uke lenger på vei. Kan vel ikke si jeg ble lei meg for det.
Slik eg har forstått det vokser de litt i rykk og napp nå i starten... gleder meg til oul. Da er ofte ting begynt å stabilisere seg gleder meg til å få en litt mer nøyaktig dato å forholde meg til
så gøy! Håper jeg også får en slik godnyhet når jeg skal på ul neste gang
Selv så har jeg menstermin 30 november og ultermin 11 Desember, er ikke så god å skjønne seg på den nei
Ja den ord. Ul ser jeg også frem til nå. Men har noen ul. Igjen før den. Følges jo opp med en gang i uken. At det vokser litt i rykk og napp kan jeg godt være enig i. For sist uke var det bare en klump og plutselig nå en mer baby lignende spire der inne. Så litt spennende å se fra uke til uke. Men håper på at en uke lenger stemmer mens terminen min var 18 des, så får se hva jeg ender opp på etterhvert. Han sa neste gang setter vi termin så det blir bra å få en dato derfra også holder meg hvertfall innenfor desember