Ul timen idag

gladjente

Forelsket i forumet
Går jo en gang i uken, men idag fikk jeg en liten overaskelse. Er nå 8+4 og ikke 7+3 som jeg trodde. Første gang jeg var der var han enig med mine uker, men idag ble det 1 uke lenger på vei. Kan vel ikke si jeg ble lei meg for det. :)

Så kjekt :)
Gratulerer med 1 ekstra uke lenger på vei, håper jeg også får den beskjeden når jeg skal på UL ;)

Slik eg har forstått det vokser de litt i rykk og napp nå i starten... gleder meg til oul. Da er ofte ting begynt å stabilisere seg :) gleder meg til å få en litt mer nøyaktig dato å forholde meg til :)

så gøy! Håper jeg også får en slik godnyhet når jeg skal på ul neste gang ;)
Selv så har jeg menstermin 30 november og ultermin 11 Desember, er ikke så god å skjønne seg på den nei :P

Ja den ord. Ul ser jeg også frem til nå. Men har noen ul. Igjen før den. Følges jo opp med en gang i uken. At det vokser litt i rykk og napp kan jeg godt være enig i. For sist uke var det bare en klump og plutselig nå en mer baby lignende spire der inne. Så litt spennende å se fra uke til uke. Men håper på at en uke lenger stemmer :) mens terminen min var 18 des, så får se hva jeg ender opp på etterhvert. Han sa neste gang setter vi termin så det blir bra å få en dato derfra også :) holder meg hvertfall innenfor desember :)

Gratulerer med ei uke lengre :)

Back
Topp