Ul-time

*februargull*

Glad i forumet
Fikk brev i posten i dag om at jeg har fått time til UL 5/9.
Da er jeg jo ikke mer enn 15+5..Er ikke det litt tilig?

Jo trudde det, er jo berre å ringe mandag å høyre, trudde det var mellom 17-19, ser nokon nevner nye regler opp til v 21.

hmm... det var kanskje litt tidlig ja??
jeg vet ikke jeg altså..
jeg var på ultralyd i går, da var jeg etter min beregning 15+3 men hun sa at jeg måtte sikkert settes tilbake så hun trodde jeg var 14+5 da, men det skulle vi regne nøyere neste gang :)
men hun sa hun nesten kunne se kjønnet men kunne ikke si hundre prosent, og jeg ville ikke vite i går heller =)
hehe.. så kanskje kanskje ikke [&:] men de tar jo forbehold om at folk vil vite kjønnet så det går nok bra :))

Det hørtes ut som det var litt tidlig ja. Jeg har fått time 09.09.09. Og da er jeg 19 uker på vei.

jeg har fått time 17 sept da er jeg 19 uker.. fikk egentlig time uka før men det passet ikke med sambo sin jobb

Har ikke fått noen time ennå jeg... [&:] Begynner å bli litt utålmodig.. hehe... Men så er jeg bare 15 uker i mårra... Så har litt tid igjen før jeg er 19 uker [;)]

Skal på kontroll i morgen med fastlegen min... Gleder meg villt [:)]

Syntes det hørtes veldig tidlig ut ja! Jordmora mi syntes at min ultime var for tidlig - skal dit når jeg er 17+3. trodde nå det var normalt men... hun sa at det beste var mellom uke 18 og 20 - men et hefte jeg fikk av henne sa at ordinær ul skulle i hovedsak være mellom 17 og 19... men 15 er jo uansett veeeldig tidlig da! ville ringt jeg[:)]

Back
Topp