Ul-Time

Alca

Flørter med forumet
At det skal være så vanskligt og kunne få ein UL-time. Skal ringe sykehuset igjen kl 13.30.. Di sier di ikke har fått henvisnig fra legen min men ringte legekontoret i dag og snakket me di og henvisning va sendt.. Og nå har jo seff legen min tatt 3uker ferie..

Noen som vet ka eg må gjøre.. har prøvd meg på privat klinikk men det er ikke åpen før 10aug.

Same trøbbelet her, med min ordinære ultralyd. Legen har glemt å sende henvisning, og er no reist på ferie. Men det står i journalen min at det skulle sendes, så håpe ein vaktlege på legekontoret kan ordne det.

Og du bør be ein anna lege på kontoret fikse det snarest!!!

ORIGINAL: Svartengel

Same trøbbelet her, med min ordinære ultralyd. Legen har glemt å sende henvisning, og er no reist på ferie. Men det står i journalen min at det skulle sendes, så håpe ein vaktlege på legekontoret kan ordne det.

Offff ikke noe kjekkt dette her... Og det verste er at jeg ikke har peiling på kor langt eg e på vei!!! Mellom 9-12uker ein plass e eneste vi vet.. kan være lenger og kan være kortere...

ORIGINAL: Alca

ORIGINAL: Svartengel

Offff ikke noe kjekkt dette her... Og det verste er at jeg ikke har peiling på kor langt eg e på vei!!! Mellom 9-12uker ein plass e eneste vi vet.. kan være lenger og kan være kortere...

Da er eg litt heldigere, eg veit ganske bra kor langt på veg eg er[:)] Får håpe at du finner ut noko snart då[:)]

Back
Topp