UL til Onsdag

-Exotic-

Glad i forumet
VIP
Og for første gang uten mannen :( Han ble så utrolig skuffet å lei seg for at han ikke kunne bli med. Men vi hadde helt glemt å sende henvisningen. Alt vi trengte å gjøre var å legge breve i posten! Men det hadde vi glemt da. Så fikk ikke time føre 21.. Da er jeg 34 (!!!!) uker. Så om vi skulle venta til han kom hjem fra norsjøn hadde jeg hvert nærmere 36 uker og det blir jo alt for sent. Er jo vanelig i uke 32...

Dette blir virkelig rart :(

Men det skal jo sies at jeg gleder meg til å se lille nurke<3
Å håper alt er bra med han! Og vi fikk jo en snik titt for litt siden ;)

Ja, det er rart å ikke ha med mannen på ultralyd. Min var ikke med på den forrige, men da hadde jeg med mamma i stedet. Men det blir nok uansett gøy å se den lille igjen, så får du heller håpe på et lite bilde som du kan sende mannen =)

Jeg skal antakelig på UL før jul, og da er det ikke sikkert at mannen kan være med, men jeg synes egentlig det er litt kos, for da tar jeg med en venninne, søsteren min eller mamma, også får vi unna litt juleshopping i tillegg :) Man må vel bare gjøre det beste ut av det :)

Jeg har hatt ganske mange UL blant annet ifbm et prosjekt jeg er med i, men samboeren min har ikke vært med på noen før den siste. Så det var bra vi hadde den siste vekstestimeringen så han fikk sett også. Han gleda seg veldig! Håper alt står bra til da :)

Back
Topp