UL tid NÅR??!

sophey

Blir kjent med forumet
Jeg skjønner ikke så mye av det her jeg... JEG er visst CA uke 8, men vet egentelig ikke, mulig jeg er litt lenger også. Da er embroyet(som det så fint heter) 6 uker...

Har hørt man kan ta en UL hos eksempel Gyn (innvendig) etter 8 uker...Men betyr det når JEG er 8 uker eller når embroyet er 8 uker? dette er forrvirrende[:D]kan jo nesten ikke vente heller da...litt utolmodig, vil jo se noe snart!!

Jeg vet jo ikke helt sikkert hvor langt hverken jeg eller embroyet er, så det er jo litt av grunnen til at jeg trenger en litt mer grundig undesøkelse....hmmm.

så har jeg et tilleggspm: Tror jeg fikk i meg noe i maten i går som ikke var bra. hadde et raid i natt i begge ender og det var ikke gøy. holdte på å svime av der jeg satt på toalettet med bøtta mellom beina[:'(] (flaut men sannt) tror det var en slags "matforgiftning"...bør jeg snakke med legen med en gang da? det varte ca 2 timer så var jeg helt fin igjen. litt sliten bare...

Gleder meg over sol og varme og håper alle har det bra :) dette er jo en herlig tid og gleder meg til å vise frem magen til sommeren :)

Jeg var på UL da jeg var 6 uker, fosteret var 4, da så vi det og hjertet slo, men var jo ikke mye å se da, var også da jeg var 8 uker så da var det mer å se[:D] Du kan nok dra på UL nå om du ønsker[;)]

Tror ikke du ska bry deg med noe lege pga oppkast og diare i natt. Dersom det hadde vedvart i flere dager og du ikke fikk i deg noe som helst så brude du ha kontaktet lege, men sånn som det er nå blir ikke legen å gjøre noe som helst[8D]

Weeeee[:D] det hadde vært gøy! Bestiller time nå jeg :) Tar jo litt tid før man får time også. Takke takk for svar. nei, er jo fin form og har spist nå så...:)

Back
Topp