UL termin eller Mens??

Ametyst83

2005♡2011♡2023
Tilgangsansvarlig
Februarbarna 2023
Marsboerne 2023
Fastelavnsbollene 2026
Hva syntes dere jenter? Skal jeg gå etter siste mens eller Ul beregningen?
I følge mens er jeg 12 i morgen og i følge Ul beregningen er jeg 12 på søndag..

gjør som jeg gjør..
har en ticker til ul termin(legens termin)
og en på mensenterminen... ;)

Jeg går etter menstermin fram til ordinær UL siden de vokser litt i rykk og napp. Ifølge siste UL er jeg 15+1 idag.

ORIGINAL: Kristine79

Jeg går etter menstermin fram til ordinær UL siden de vokser litt i rykk og napp. Ifølge siste UL er jeg 15+1 idag.

Samme her [:)] Etter tidlig UL er jeg 13+6 idag, men forholder meg til mens-terminen frem til ordinær UL [:)]

Ja tror jeg skal holde meg til Mens termin.. [:D]

Så langt tror jeg det blir mens termin. Ble faktisk satt tilbake 2 dager på ul[8D]. Det liker jeg ikke=P.
Men kanskje endre etter ord. ul?

Sist gang forholdt jeg meg til menstermin.Ble flyttet frem to dager da,så det var jo ikke store forskjellen.Denne gangen har jeg ingen menstermin,så nå må jeg jo nesten gå for UL-terminen [:)]
Følg magefølelsen du!

Jeg ble satt tilbake 1 dag bare :P er ikke store greiene..

kan jo bruke begge, jeg bruker ul termin, men det er fordi jeg blir ikke skuffet om den er feil, for jeg vil så gjerne bli her på januar forumet, og om min nå stemmer, blir det desember forumet [:'(]

ORIGINAL: FruStina

kan jo bruke begge, jeg bruker ul termin, men det er fordi jeg blir ikke skuffet om den er feil, for jeg vil så gjerne bli her på januar forumet, og om min nå stemmer, blir det desember forumet [:'(]

uansett så er det her du hører til Stina [;)]

en dag frem eller tilbake, det spiller fint liten rolle vel? [:)] Lite sannsynlig at lillebaby kommer på termindagen uansett[:)]
Og stina...det er en veldig koselig gjeng på desember og [:)] Det går an å henge begge steder[:)]

forholder meg til mens termin, fordi jeg VET akkurat når jeg hadde el og da hadde vi oss.. når jeg har vært til ordinær ultralyd, får jeg forholde meg til den, selv om jeg vet mens terminen er helt korekt [;)]

ORIGINAL: Hanne Panne

forholder meg til mens termin, fordi jeg VET akkurat når jeg hadde el og da hadde vi oss.. når jeg har vært til ordinær ultralyd, får jeg forholde meg til den, selv om jeg vet mens terminen er helt korekt [;)]

Sånn er det her og, samboeren var nemlig bortreist før EL [:)]

Back
Topp