UL skjekk i dag

*Laila*

Forumet er livet
Hei alle sammen.

I dag har jeg vært på en ny ultralyd kontroll.Nå har jeg fått åpning over cerclagen[&:],men under cerclagen er det fremdeles tett med lengde på 31,8 mm[:)].Alt over 25 mm skal visst være bra,men jeg tror nok jeg blir lagt inn en gang i april.Gutten min er 1915 gram,noe som er stort i forhold til svsk uka jeg er i.Legen tror jeg kanskje har fått latent diabetes(har fått strengt sukkerforbud),men jeg skal på sykehuset mandag for å ta noen prøver på det.
Håper det går bra med dere alle inne her,har ikke fått vært her så mye jeg..   klem fra Laila.

krysser fingrene for deg laila76
du får bare knipe sammen så lenge du klarer.

hverfall kjekt å høre at babyen din er stor, det er vel et sunnhetstegn det! og det er jo berre heilt supert om han skulle bli født for tidlig.

diabetes, humm hørtes ikkje noe kjekt ut. tror de det at det er graviditeten som har "trigget" fra diabetesen din, da eller?
uansett, lykke til Lailia76, dette kommer til å gå bra!

Klem fra Lalina

ORIGINAL: lalina

krysser fingrene for deg laila76
du får bare knipe sammen så lenge du klarer.

hverfall kjekt å høre at babyen din er stor, det er vel et sunnhetstegn det! og det er jo berre heilt supert om han skulle bli født for tidlig.

diabetes, humm hørtes ikkje noe kjekt ut. tror de det at det er graviditeten som har "trigget" fra diabetesen din, da eller?
uansett, lykke til Lailia76, dette kommer til å gå bra!

Klem fra Lalina

Jeg har ikke diabetes,men har hatt ett enormt sukkerbehov i svsk.Det var visst bedre å finne ut om jeg har det(kalles svangerskapsdiabetes)for da må jeg trappe ned/slutte med sukker nå før fødsel.Det som skjer viss han skulle bli født uten å bli avvent på sukker,så kommer han til å produsere masse insulin,og måtte fått sukker intravenøst ettersom jeg forstod.For melka han får etter fødsel er det jo ikke sukker i...det var liksom der problemet låg,samt det at man får store barn,hvis man har det,men det vil ikke jeg få uansett for jeg kommer alldri til å gå til termin.

.

tit tit Laila
Håper du klarer å knipe igjen så lenge som mulig.. [:)] så godt som alle barn som blir
født etter 28uke klarer seg bra, så det er jo flott å tenke på!!

Økt sukkerbehov.. hmm.. er det mer enn et vanlig søtkick liksom...?
Jeg har jo prøvd en liten stund å kutte ned på sukkeret, men det går
veldig dårlig.. spiser forferdelig mye søtt og sjokolade... vet jo at en kan
få store barn, men tro om det kan gjøre mer skade??

Håper det går bra med deg Laila!
Er heller ikke her så ofte for tiden, men tenker på alle - og mye på deg Laila

Stor klem

Fint at gutten holder seg inne enda!! Kjekt å høre at han er så stor !![:)]

Så du må bare kutte ut sukker helt du nå altså? Får prøve å finne søte alternativ uten sukker da for å dekke søtbehovet[:)]

Ønsker deg lykke til i tiden fremover, håper han blir der inne så lenge som mulig[:)]

Du får hilse gutten din og si at han får vente inni magen til mamman sin til det er klart å komme ut. Krysser fingrene for at det går bra med dere begge. Masse lykke til fremover. [:)]

Krysser fingrene for deg Laila. Men godt å høre at gutten din er så stor, for da vil det nok gå så mye bedre å fø for tidlig!!

ORIGINAL: Irene29

Krysser fingrene for deg Laila. Men godt å høre at gutten din er så stor, for da vil det nok gå så mye bedre å fø for tidlig!!

signerer.og masse lykke til med den store gutten din i magen som blir liten på utsiden[:D]bra kommer det til å gå uansett.blir spennende å se når du får møte han.[:)]

klem

ORIGINAL: Pia81

tit tit Laila
Håper du klarer å knipe igjen så lenge som mulig.. [:)] så godt som alle barn som blir
født etter 28uke klarer seg bra, så det er jo flott å tenke på!!

Økt sukkerbehov.. hmm.. er det mer enn et vanlig søtkick liksom...?
Jeg har jo prøvd en liten stund å kutte ned på sukkeret, men det går
veldig dårlig.. spiser forferdelig mye søtt og sjokolade... vet jo at en kan
få store barn, men tro om det kan gjøre mer skade??

Håper det går bra med deg Laila!
Er heller ikke her så ofte for tiden, men tenker på alle - og mye på deg Laila

Stor klem
For meg har søtbehovet vært mer en ett vanlig søtkick,jeg har alldri hatt det før[:o]innmari vanskelig å slutte helt,for det er jo sukker i det meste av mat også[:'(]Men blitt flinkere med godteri da,ikke spist så mye av det siste mnd[;)]

synes du er kjmpeflink jeg, o sender over en kjempeklem dette kommer til å gå kjempebra[;)]

ORIGINAL: squat

synes du er kjmpeflink jeg, o sender over en kjempeklem dette kommer til å gå kjempebra[;)]

Signerer

Back
Topp