Ul sjekk

Hannah

Flørter med forumet
Januar 2017
Fikk ul sjekk idag og alt så bra ut sa hun, men hun klarte ikke finne fosteret. Hun målte meg til 6+2 (trodde jeg var 5+6) så hun mente vi burde funnet foster og hjertelyd. Hun sa det kunne gjemme seg bak så vi ikke så det. Noen som har opplevd lignende?

Har tatt HCG prøve og skal ta ny for å se stigning på mandag. Krysser fingre for at alt er som det skal.

ImageUploadedByBV Forum1464353499.687072.jpgImageUploadedByBV Forum1464353539.836593.jpg

Det er jo en tydelig fostersekk og plommesekk, så det er jo ikke rart å tenke at det er et foster der. Men tidlig ultralyder kan jo bli litt sånn :/

Ja, samme her i dag. Og like langt som deg. Skal på ny ul neste fredag :(

Krysser fingrene for at du bare er kortere på vei, og at neste gang er spiren på plass. :)

Mulig at jeg er dum nå, men hvordan får hun målt hvor langt du er på vei hvis hun ikke ser noe spire? Jeg var på ul igår, 5+3 for å sjekke om det har festet seg på rett plass. Da så vi bare plommesekken, og vi hadde ikke forventet å se noe mer heller siden det er så tidlig. Legen kunne ikke si noe enda om hvor langt jeg var på vei, men skal tilbake på ul den 9.juni, da jeg er 7+3. Da mente hu at vi burde se noe. Så det er ikke uvanlig å ikke se noe på ul så tidlig. Håper du får positive svar på hcg prøven, for har den en bra økning så er det nok bare for tidlig å se noe på ul ;)

Fikk ul sjekk idag og alt så bra ut sa hun, men hun klarte ikke finne fosteret. Hun målte meg til 6+2 (trodde jeg var 5+6) så hun mente vi burde funnet foster og hjertelyd. Hun sa det kunne gjemme seg bak så vi ikke så det. Noen som har opplevd lignende?

Har tatt HCG prøve og skal ta ny for å se stigning på mandag. Krysser fingre for at alt er som det skal.

Vis vedlegget 179336Vis vedlegget 179337
Har hørt om andre som har vært i samme situasjon og de har sett foster og hjerte noen dager/uker senere :)
Håper det går bra med deg og ønsker deg masse lykke til! Du har nok en liten en der inne skal du se :happy: Og så er det så koselig å følge en som er like langt som meg:Heartred

Veldig mange privatklinikker vil ikke ta ultralyd før uke 9 å utover. Mistenker at dette er grunnen, unødig bekymring hos gravide pga det er vanskelig å se noe tidligere.

Back
Topp