Ville ha gått til Majorstuaklinikken hvis du absolutt må til UL i Oslo...Trooor det er rundt 1200 kr...
Eller hvis du kan reise litt utenfor byen så langt som til Lillestrøm kan du bestille time hos Dr. Bjørn Wærø Heggelund på Åråsen...Knall fyr og han tar seg goood tid...Veldig fornøyd med han... Han tar 600 kr...(de sa 700 til meg på tlf)
Også ville jeg ha ventet til du er 12 uker ca for da ser du mye mer, blant annet lunger, magesekk og nyrer på plass, pluss du får se hvordan det ligger ann med hjernen også... Med andre ord mer å se om du venter...
Takk for tipsene.
Jeg bråbestemte meg for å gjøre dette etter jobb i dag. På Oslo City måtte jeg bare vente i 15 minutter. Legen var ålreit og sa det jeg trengte å høre for å roe meg. Følte egentlig at hun tok seg veldig god tid.
Jeg har hatt noen ufattelig kjipe dager og å se den lille var akkurat det jeg trengte for å komme meg litt opp fra bunn. Tårene trillet da jeg så en liten kropp med hode, to armer og to bein. Jeg fikk også høre hjertet slå. Fantastisk.
Jeg tror jeg greier meg frem til ordinær UL nå.