UL pga sykdom i familien

mkrago

Elsker forumet
Min eneste gjenlevende besteforeldre er på sykehuset og har kanskje ikke lenge igjen å leve. Vi vurderer å kalle mageboeren opp etter hennes mor hvis det er en jente. Jeg vurderer nå å bestille en ekstra UL i håp om å finne ut kjønnet slik at vi kan fortelle det til min mormor før hun dør. Min mor sier hun gjerne betaler for dette, hun ønsker også å gi mormor fred i sjelen og gjøre det hele mer virkelig for henne. Jeg har OUL om 3 uker men vet ikke om det er for sent. Vi vet ikke hva som feiler henne, vi vet ikke hvor lenge det er igjen, generelt så vet vi bare at det ser dårlig ut og at det virker som om hun har mistet livslysten.

Noen tanker......?
 
Tidlig ultralyd er verdt det, hvertfall hvis det er på en av Ultralydklinikken sine klinikker. Er du usikker på hvor lenge hun har igjen syntes jeg du skal gjøre det. Var en kjempefin tanke<3
 
Synes det var en kjempefin tanke <3 hadde nok gjort det selv hvis jeg følte at det hadde betydd mye for en jeg var glad i som kanskje ikke hadde lenge igjen.
 
åh, så vakkert <3 Bestill time så fort det åpner i morgen!! kjøyra på!!
 
Kjempefint, kjør på!

Hvis de ikke kan se kjønn, vil dere fortelle det likevel? At hvis det blir jente, så blir det sånn? Eller er det skuffende for henne da tror du, hvis det blir gutt og hun fortsatt lever når dere får vite det eller når dere får den? Litt vanskelige spørsmål, men tenkte det var viktig å tenke på ...
 
Kjør på!!
Og klem i en ellers vanskelig stund ♡
 
Jeg hadde bare bestilt time så fort jeg hadde hatt mulighet :)

Enig enig.
Tenk om du ikke får sjansen til å si det til henne ved å vente, så kommer du til å andre.
 
Bestill time så fort som mulig... :) det var en utrolig fin tanke :)
 
Hadde bestilt så raskt som mulig:) det kommer til å glede henne,og ser de ikke kjønn hadde jeg sagt hva dere tenker likevel❤️

Håper det snur for bestemoren din,at hun får livsgnist igjen❤️
 
Så fin tanke! :) De skal nok se kjønn nå ja, så bestill en privat ultralyd så fort som mulig!
 
For en fantastisk flott tanke.
Ville ha bestilt time og håpt at lille er samarbeidsvillige :)
Håper at bestemoren din får tilbake livsgnisten og får leve til lille blir født :)
 
Jeg ville bestilt time med en gang :) Det blir en fin opplevelse for bestemoren din :)
 
Jeg hadde bare bestilt time så fort jeg hadde hatt mulighet :)
Tidlig ultralyd er verdt det, hvertfall hvis det er på en av Ultralydklinikken sine klinikker. Er du usikker på hvor lenge hun har igjen syntes jeg du skal gjøre det. Var en kjempefin tanke<3
Synes det var en kjempefin tanke <3 hadde nok gjort det selv hvis jeg følte at det hadde betydd mye for en jeg var glad i som kanskje ikke hadde lenge igjen.
åh, så vakkert <3 Bestill time så fort det åpner i morgen!! kjøyra på!!
Kjempefint, kjør på!

Hvis de ikke kan se kjønn, vil dere fortelle det likevel? At hvis det blir jente, så blir det sånn? Eller er det skuffende for henne da tror du, hvis det blir gutt og hun fortsatt lever når dere får vite det eller når dere får den? Litt vanskelige spørsmål, men tenkte det var viktig å tenke på ...
Kjør på!!
Og klem i en ellers vanskelig stund ♡
Enig enig.
Tenk om du ikke får sjansen til å si det til henne ved å vente, så kommer du til å andre.
Bestill time så fort som mulig... :) det var en utrolig fin tanke :)
Hadde bestilt så raskt som mulig:) det kommer til å glede henne,og ser de ikke kjønn hadde jeg sagt hva dere tenker likevel❤️

Håper det snur for bestemoren din,at hun får livsgnist igjen❤️
Enig med de andre, bestill en time med en gang <3
Så fin tanke! :) De skal nok se kjønn nå ja, så bestill en privat ultralyd så fort som mulig!
For en fantastisk flott tanke.
Ville ha bestilt time og håpt at lille er samarbeidsvillige :)
Håper at bestemoren din får tilbake livsgnisten og får leve til lille blir født :)

Takk for fine tilbakemeldinger,jeg har bestilt og fått time i morgen kl 13.40. Håper inderlig lille samarbeider.
 
Utrolig fin tanke :) satser på at lille vil vise i morgen <3
 
krysser fingrene for samarbeidsvillig liten en <3 :D lykke til!
 
Back
Topp