UL pga morkakeløsning!

Apgar

Forelsket i forumet
Jeg begynte å blø onsdagskveld og natt til torsdag. Var til legen i går morges og ble sendt til UL som viser at morkaken er løsnet litt...Babyen hadde det helt fint da, sprellet og viftet med hånda! For en perfekt liten krabat!!! Jeg skulle egentlig begynne å jobbe nå etter ferien men det får jeg jo da ikke, nå må jeg ta det helt med ro i 2-3 uker! Hufff.... Skal på ordinær UL om 3 uker så da får vi se om den har festet seg igjen da! Vet ikke helt hva jeg tenker og føler, er redd for den lille, men føler alikevel at dette skal gå bra! [;)]

oi[8|] det har jeg faktisk ikke hørt om før [8|]

men det var bra at lille babyen har det bra,de er kjempe flinke nå på sykehus og sånn så de vet nok hva de skal gjøre[:)]
prøv å slapp av og nyt tiden med babyen din, kjedelig å ikke jobbe men babyen kommer først [:)] så du får finne på noe å fylle dagene med [:)] f.eks babyverden [:D] vi er her hvis du kjeder deg vettu =)

så bra babyen har det fint:)

Var det ikkej fint å sjå din egen lille perfekte baby?:D
Gleder meg til det er min tur;)

Blir nok en del tid å bruke her inne de neste ukene ja, godt å vite at dere er her[;)] 
Jo det er en helt fantastisk følelse å se sin egen lille perfekte baby, selv om dette er noe de fleste opplever i løpet av livet, føler jeg meg ubeskrivelig heldig som får oppleve dette[:D]

Huff hørtes litt skummelt ut ja. Men bra d går bra med den lille i magen :) Nå må du bære slappe av å gjøre minst muli disse ukene så går d bra d her :) [:)]

Back
Topp