Ul på torsdag

vaflerogsyltetøy

Glad i forumet
Var på ul i uke 7, og fikk høre ett bankende hjerte. Alt sto fint til sa gyn. :happy090

Har ikke hatt noen form for blødning eller spotting, men vært mye kvalm, humørsyk og hatt hauger og lass av festlige gravidsymptomer egentlig. Magen har også begynt å poppe litt ut. Likevel er jeg SÅ nervøs for ul på torsdag (uke 12). :(

Frem til i dag har jeg bare gleda meg til denne ul i uke 12, men i dag fikk jeg plutselig helt panikk og nå gruer jeg meg noe helt sinnsykt. Jeg vil bare at torsdag skal komme slik at jeg kan få høre hjertelyd. Tror det er fordi jeg var på 12ukers ktrl hos fastlegen i dag, og han sa at det var ingen vits i å lete etter hjertelyd o.l. siden jeg uansett skulle til gyn på torsdag. Etter det har jeg bare vært helt shaky og nervøs. Vet at sannsynligheten tilsier at alt er OK, men jeg trenger bare å lufte tankene mine tror jeg :p

Var på ul i uke 7, og fikk høre ett bankende hjerte. Alt sto fint til sa gyn. :happy090

Har ikke hatt noen form for blødning eller spotting, men vært mye kvalm, humørsyk og hatt hauger og lass av festlige gravidsymptomer egentlig. Magen har også begynt å poppe litt ut. Likevel er jeg SÅ nervøs for ul på torsdag (uke 12). :(

Frem til i dag har jeg bare gleda meg til denne ul i uke 12, men i dag fikk jeg plutselig helt panikk og nå gruer jeg meg noe helt sinnsykt. Jeg vil bare at torsdag skal komme slik at jeg kan få høre hjertelyd. Tror det er fordi jeg var på 12ukers ktrl hos fastlegen i dag, og han sa at det var ingen vits i å lete etter hjertelyd o.l. siden jeg uansett skulle til gyn på torsdag. Etter det har jeg bare vært helt shaky og nervøs. Vet at sannsynligheten tilsier at alt er OK, men jeg trenger bare å lufte tankene mine tror jeg :p
Jeg vet veldig godt hvordan du føler det. Var på il 7+5 for en drøy uke siden. Alt var bra, men nå er det så lenge siden at jeg syntes det er vanskelig å tro det er et vesen i magen ..

Ååå, jeg vet så alt for godt hvordan du føler det! Jeg grua meg sånn til ul i dag, enda det ikke var noe som tilsa at det skulle gå galt :p

Masse lykke til! Jeg er ikker på at du får en helt fantastisk opplevelse på torsdag :D

Har ul om en uke og gruer meg veldig! Men har ingen symptomer på at noe er galt... men har ei venninne som fikk beskjed om dødt foster da hun kom på sin ul på samme tid som meg, og selvom sannsynligheten er liten for at det samme skjer med meg så skremmer historien hennes meg veldig! :p

Kjenner meg godt igjen i det du skriver :nailbiting: Så hjertet slå i uke 7, kaster opp nesten hver dag og har masse symptomer, allikevel sr jeg livredd for at det ikke sksl være liv lenger :-( er 12+1 og skal på ul på fredag, tiden går såååå sakte!! Masse lykke til, alt er nok supert med lille i magen :-)

Tusen takk alle sammen :Heartred

Nå må bare torsdag komme litt fort :p

Lykke til på UL i morgen:happy:. Det går nok bra skal du se. Skjønner at du er nervøs, for da får man liksom det endelige "beviset" og jeg tror også at vi blir litt påvirket av at vi dessverre har mistet mange her inne.

Jeg føler veldig for dem som har falt i fra. Mange her inne har jo vært i samme situasjon før og kan sette seg inn i hvordan det er. Så da skjelver vi litt i buksene før UL selvfølgelig, men ikke glem hvor viktig det er for bebisen vår at vi forsøker fylle kroppen vår med gode følelser også. Så når UL er overstått og alt står bra til, må vi tenke på hvor fint vi har det som er gravid i Norges land, med UL tilgjengelig for oss når vi vil, ren luft og rent vann, samfunnsordninger som tar vare på oss når vi er gravide og alle de fantastiske rettighetene vi har.

Vi er superheldige. Skal ikke lenger enn til USA hvor ingen er pliktige til å tilby 3 mnd fødselspermisjon med lønn, men hvor enkelte jobber tilbyr det som et ekstra gode hvis man tar den jobben .:farao

Vi har det så bra at vi ikke vet det selv :happy:

Back
Topp