Ul på torsdag!!

LykkeligMamma

Forelsket i forumet
Oktobermirakler 2013
Har gått hele denne uka og ventet på brevet i posten fra sykehuset om tidlig ul, og uten at jeg har visst det så har det ligget i postkassa hele helga :P Sjekka nå bare for å se, og der lå det :P
Har fått ul nå på torsdag den 7/3, og jeg er så spent! :D Gleder meg som en unge <3 Spent på om det er en eller flere inni der, og om alt er bra :D

Men så lurer jeg da.... Den dagen er jeg 9 uker på vei, vil de da ta invendig eller utvendig ul?
Venninna mi hadde ul på samme sykehus i uke 8+6, og i brevet hennes sto det at hun skulle møte opp på gyn.avdeling. og fikk invendig ul.
I mitt brev står det fødepoliklinikk, vil det si at jeg får utvenig ul? Eller er det bare invendig ul så tidlig? Noen som veit? :P Hater å måtte kle av meg, så syns det er greit å være forberedt om jeg kan være det :P Sist svangerskap hadde jeg ul på samme sted, det var i uke 12 og det var utvendig ul. Da sto det også i brevet fødepol..

Jeg har bare hørt og opplevd innvendig ul før uke 12 :) Alltid greit med en lang genser eller tunika sånne dager ;)

Tror det kommer litt an på hvordan du er bygget... Jeg må ta innvendig til minst uke 12 pga spekk... Men jeg vet om slanke som får utvendig fra uke 8..?

Hva tror dere det er i uke 11, innvendig eller utvendig? Skal når jeg er 11+2 selv, lurer litt på det der.

Jeg hadde i uke 9 forrige svangerskap og det var innvendig..

Okei, jeg er tynn... Og kjenner allerede livmor over skambeinet.. Har hatt invendig ul før, så det går nok greit :) Bare litt kleint... Får ta på klær som passer til en hver situasjon :P

Så spennende da :) Det er nok innvendig ul når det er så tidlig.

Da får du sikkert utvendig;)
Håper det :P Ekkelt å sitte naken med en "stav" oppi.... også sitter sambo ved siden av meg, men noen andre driver oppi der :P haha! Syns det er så rart...

Ja det er veldig rart og kleint :p men han gyn. jeg går til er fantastisk så det går greit :p
Jeg skal på fredag, og spurte jm hvor jeg skulle møte og da fikk jeg bare beskjed om at det ble innvendig! :)

Ja det er veldig rart og kleint :p men han gyn. jeg går til er fantastisk så det går greit :p
Jeg skal på fredag, og spurte jm hvor jeg skulle møte og da fikk jeg bare beskjed om at det ble innvendig! :)
Okei, blir nok det her også skjønner jeg... Men, det går nok bra :) Ikke så lenge det er snakk om, og de som jobber med det tenker jo ikke noe over det :) Jobber selv i helsevesenet, så veit at de bare ser på det som en jobb og ikke tenker over hva de ser på :P Men guffent for det...

Okei, blir nok det her også skjønner jeg... Men, det går nok bra :) Ikke så lenge det er snakk om, og de som jobber med det tenker jo ikke noe over det :) Jobber selv i helsevesenet, så veit at de bare ser på det som en jobb og ikke tenker over hva de ser på :p Men guffent for det...
ja samme her, tenker jo ikke jobben jeg gjør når jeg er på institusjonen, men det gjør kanskje pas. men sånn er det :) hehe ja glad vi slipper å gjøre dette så alt for ofte :p

Jeg var i uke 11 med forrige. Prøvde først utvendig, men kunne ikke se noe , så da måtte det bli innvendig . Glemte helt hvor kleint det var når vi så lille gullet sprelle inni der :)

Sikkert lurt å forberede seg på innvendig og ha lang genser/topp, så går det så fint så :) Er enig i at det ikke er det kjekkeste å kle av seg sånn, men har prøvd innvendig ul, og det er ikke noe å tenke på i det hele tatt :) Må heller tenke så kjekt det blir å se den/de inni der :)

da jeg var på tidlig UL sist svangerskapet sa de der at de alltid tiok innvendig før uke 12. jeg var da mellom uke 11 og uke 12 og til og med da tok han innvendig for sikkerhetsskyld. det er for å se best mulig da.

jeg har aldri brydd meg stort om det jeg da enten sambo er der eller ikke... egentlig litt snedig, jeg er veldig sjenert spesielt over kroppen min, men har aldri brydd meg om det når det kommer til undersøkelser og slikt hehe

Du kan helt sikkert ringe å spør :) Noen syns det er ubehagelig med innvendig, og det tror jeg de er fult klar over. Noen bryr seg ikke, mens andre gjerne må forberede seg litt. Jeg var på ul i uke 7-8 med første, da tok hun først utvendig, og spurte meg om vi kunne ta innvendig også, så fikk hun kikket litt ekstra.

Sist ejg var , mente legen jeg var i uke 9, tok utvendig, men hun ville prøve innvendig da det ikke var noe særlig der. Viste seg at jeg kun var 5 uker på vei, og at legen min hadde tatt helt feil :p

Back
Topp