UL på tirsdag (som var)

Kimsi

Forumet er livet
Vi har jo bestemt oss for ikke å få vite kjønn denne gangen, så vi var bare spente på å se at alt var bra med den lille i magen.
Og d var d :)
Jordmor var utrolig morsom, med ei enda morsommere dialekt.
Jeg kniser så fælt når det kommer til ul og det å få høre på hjertelyden. Er vel litt nervøs fliring samtidig som det er av pur glede. Så jeg lå og bet meg i fingeren under hele ul for når jeg ler strammer magen seg og jeg forstyrrer "signalet",
men d var jo ikke så lett når jordmor var som hun var.

Morkaka ligger langt ned, så vi skal på ny ul i uke 35. Skal også på gu litt senere for å se hvordan jeg ser ut der nede etter forige fødsel. Hadde jo en operasjon i fjor sommer for å korrigere et arr. Har ikke akkurat lyst å gå gjennom dette igjen, men samtidig så ønsker jeg virkelig å føde vaginalt- til tross for en helvetes fødsel og plager i etterkant sist. Men d blir jo lettere og lettere for hver gang sies det.

Ble mye skriverier her, men er litt pratesyk sent på kveld :)

Ble foresten flyttet 4 dager.
Ny termin er 8. juli.

Vet ikke helt hva jeg har tulla med, men ut ifra mine beregninger så var jeg 19 uker på mandag, men etter å ha blitt flyttet 4 dager ble jeg d på tirsdag isteden (altså en dag etter)..
Så d var ikke mye å bli flytta. :)

Så bra at alt står bra til!! :-) Blir spennende å vite kjønnet når lillegull er født. :-)

Back
Topp