Noen som skal?
Det skal vi så nysgjerrig på om det er flere
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sus er hvor?Noen som skal?
ÅjaStavanger
Termin 09.februar med første frøet![]()
Vet ikke hva som er skumlest.. fredag den 13 ende eller 9/11Vi skal 13
Termin 9. februar med første frøet![]()
Hehe nei ingen av datoene er særlig bra hehe. Ja gleder meg jeg ogsåVet ikke hva som er skumlest.. fredag den 13 ende eller 9/11hehe.. neida!! Gleder meg
Var inne i uke 12 pga risikosvangerskap og møtte en kjekk lege, håper på en like fin opplevelse denne gangJeg var 4/9, møtte to kjempe trivelige damerde siste dagene er så vanskelig å vente...!!
![]()
Herliggutt-jan11*jentebaby-feb14
Var inne i uke 12 pga risikosvangerskap og møtte en kjekk lege, håper på en like fin opplevelse denne gang
Åh.. fikk du vite kjønn i uke 14? Hvor var dere på privat ul?Det er godt å se det lille knøttet tidlig ogjeg så i uke 8 og 14, men privat.
Kan jeg spørre hva som gjør det til risiko hos deg?håper alt står bra til!
![]()
Åh.. fikk du vite kjønn i uke 14? Hvor var dere på privat ul?
Sist svangerskap utviklet jeg svangerskapsforgiftning og fikk akutt hellp i uke 35. Noe som gjor at gutten min ble tatt med akutt ks uten at det var tid å sette i gang fødsel eller gi meg epidural i forkant av ks så jeg måtte ha narkose.
Denne gangen skal jeg på jevnlige kontroller på sus der de følger med på blodgjennomstrømningene i morkaka. Jeg går også på blodfortynnende medisiner. Og de har lovet meg at de heller skal sette meg i gang dersom det er tegn på at det samme skal skje igjen etter uke 32. Jeg krysser fingrene for å gå til termin
Er glad for god oppfølging og føler meg i trygge hender
Tror dette er vanlig dersom du utvikler svangerskapsforgiftning med hellp. Men jeg er ikke sikker. Første legekontroll jeg hadde denne gang gikk vi gjennom epikrisen min fra sist og der stod det at jeg skulle følges opp neste gang og hva slags oppfølging. Synes du skal spørre legen din. Sa de noe om det på oul? Skal du tilbake?Ja var på Sigrids Ultra begge gangene og hun tippet ganske sikkert jente 13+2, stemte det![]()
Jeg fikk faktisk også svangerskapsforgiftning sist, men ikke før 4 dager før termin og opplevede heldigvis ikke noe annet en at de satte i gang 2 dager før, det ble litt heftig og raskt og litt klipping og vakum, men alt i alt syns jeg det gikk bra. Har hørt flere får måle morkakestrømning etter dette i første svangerskap, så jeg spurte jordmor på helsestasjonen om det men det hadde hun aldri hørt om. Er det bare ved alvorlig og tidlig eventuelt? Veit du noe om det?
Ja håper vi får gå til termin!![]()
Jeg skal førstkommende fredag, da er jeg 19+0, så du er ikke alene om å få sent på susVi skal den 27/09 - men har allerede vært privat i uke 6, 8og 13
Men leeeenge til 27/09.. henvisningen hadde ikke kommet frem fra førstegangskontrollen i juli så måtte få legen til å sende ny sist uke. Er dermed 19+4 når vi har fått oul.. kjedelig
Nr. 2 er på vei ♡ 20. Februar 2014
Vi skal den 27/09 - men har allerede vært privat i uke 6, 8og 13
Men leeeenge til 27/09.. henvisningen hadde ikke kommet frem fra førstegangskontrollen i juli så måtte få legen til å sende ny sist uke. Er dermed 19+4 når vi har fått oul.. kjedelig
Tror dette er vanlig dersom du utvikler svangerskapsforgiftning med hellp. Men jeg er ikke sikker. Første legekontroll jeg hadde denne gang gikk vi gjennom epikrisen min fra sist og der stod det at jeg skulle følges opp neste gang og hva slags oppfølging. Synes du skal spørre legen din. Sa de noe om det på oul? Skal du tilbake?
Vi skal den 27/09 - men har allerede vært privat i uke 6, 8og 13