Ul på mandag

Karma27

Forumet er livet
Har gleda meg noe sinnsykt, men plutselig fikk jeg for meg at.. Tenk om jeg ikke hører hjertelyd? Ser bevegelse? Tenk om gyn blir helt stille, og ikke har noen gode nyheter å gi..?! *panikk*
 
Har gleda meg noe sinnsykt, men plutselig fikk jeg for meg at.. Tenk om jeg ikke hører hjertelyd? Ser bevegelse? Tenk om gyn blir helt stille, og ikke har noen gode nyheter å gi..?! *panikk*
Slik har jeg det til hver ul. Har hatt 4 allerede. Men alt er helt perfekt og det er det nok hos deg også skal du se ❤
 
Har gleda meg noe sinnsykt, men plutselig fikk jeg for meg at.. Tenk om jeg ikke hører hjertelyd? Ser bevegelse? Tenk om gyn blir helt stille, og ikke har noen gode nyheter å gi..?! *panikk*

Den utryggheten har nok de fleste. Jeg har opplevd det også, det er ikke noe særlig. Men heldigvis så går de aller, aller fleste svangerskap bra :)
 
Har mista før, så derfor tankene i det hele tatt eksisterer.. Også fjerna jeg den ene eggstokken i januar, så jeg er jo så redd at om dette ikke går, at det skal ta så lang tid å få det til igjen..
 
Har mista før, så derfor tankene i det hele tatt eksisterer.. Også fjerna jeg den ene eggstokken i januar, så jeg er jo så redd at om dette ikke går, at det skal ta så lang tid å få det til igjen..
Kjenner følelsen. Jeg har mistet 6 stk.
 
Har også ultralyd på mandag, og sliter med de samme tankene. Det gjorde jeg også i forrige svangerskap - det er helt normalt :) Det kommer til å gå helt bra :)
 
Som de andre sier, så er det nok en helt vanlig tanke å ha :) det kommer nok til å gå helt fint, og du kommer til å bli så glad når du får se at alt er helt i orden :)
 
Har akkurat de samme tankene som deg i forhold til første ul. Jeg tror som de andre også sier her at det er helt normalt! :) Det går så bra skal du se! ❤️
 
Forstår deg veldig godt. Er selv et sånt bekymret hode. Imidlertid går det jo som regel bra, som flere her sier. :)
Vi får juble over positive tester og at vi har en grunn til å gå på ultralyd i det hele tatt. Da er vi jo hvertfall fruktbare i så måte, om det så ikke skulle gå hele veien "hjem". :)
 
Forstår deg veldig godt. Er selv et sånt bekymret hode. Imidlertid går det jo som regel bra, som flere her sier. :)
Vi får juble over positive tester og at vi har en grunn til å gå på ultralyd i det hele tatt. Da er vi jo hvertfall fruktbare i så måte, om det så ikke skulle gå hele veien "hjem". :)
Likte den tankegangen! den skal jeg ta med meg videre :)
 
Jeg også gikk å gledet meg helt panikken dagen før. Alvorets time liksom. Men jeg holder en knapp på at dette går kjempe fint :)
 
Takk for gode ord alle sammen!! La det neste døgnet gå fort, så kan jeg få svar :)
Har heldigvis time 8.15 om morgenen, så slipper å pine meg gjennom mandagen! *gjett hvem som legger seg tidlig på søndag*
 
Forstår godt bekymringene dine, tror vi kjenner på det alle sammen. :p
Masse lykke til!
 
Lykke til på UL begge to. Aldri så innmari skummelt synes jeg...
 
Back
Topp