UL på mandag -OPPDATERT

mille.

Gift med forumet
Fikk henvisning fra legen (8spurte om jeg kunne få det) til UL.
Og jeg har fått time på mandag. Da er jeg 11+4 (?!) og er alt greit da så vet alle det etter det...

ER SÅ SPEEEEEENT!!!!!

Jepp jepp, da har jeg vært på ul i dag og det gikk KJEMPEBRA!!!
Vi så en aktiv liten krabat. lå ganske sammenkrøllet, men h*n hoppet litt rundt.
Helt utrolig å se!!!

Da forteller vi det til ALLE SAMMEN!!! [:D]

feiret med å spise middag på rastaurant! [:)]

så gøyy!! [:D] har masse sommerfugler selv! skal på ul på onsdag!! [:D] er da 12+3,så det skal bli morsomt! tipper det blir en laaang helg å gå å vente på det herlige synet som du vil få på mandag!! [:D] 

Så flott, du kan bare glede deg! [:D] Var selv på ultralyd på mandag og det som overrasket meg var hvor mye bevegelse h*n var i, spratt rundt og virket som h*n koste seg. Uvirkelig følelse. (fikk med DVD av undersøkelsen)
Lykke, lykke til, håper du får en like fantastisk opplevelse. 

dytter litt...

er så glad!!!
og lettet!! [:D]

Så herlig at det gikk bra på UL, mille!! Gratulerer masse, gleder meg til å dele samme go'følelse på onsdag (noterer med at feiring på restaurant hørtes ut som en lur idé).

så gøy at alt var bra!!! [:D]  bare to dager til jeg kan juble for min egen del også! [:D]   vi har også planlagt å gå ut å spise på en flott restaurant! [:)] vi har lagt småpenger i en boks nå helt siden vi fant ut at jeg var gravid og forrige torsdag vekslet vi de inn og vi hadde faktisk klart å samle 1200,- siden juni! [:D] så det blir på en restaurant som ikke vanligvis går til! gleder meg! [:D]   får sommerfugler i magen når jeg tenker på din herlige lille i magen med mye liv i! [:D]  gleder meg så!! [:D] 

Så bra Mille!! Da er det grunn til å feire ja! Første "møte" med lillegull. [:)] Jeg skal til ul i morgen. Juhu!! [:D]

Så bra at alt stod bra til [:)] I morgen skal jeg også i "ilden". Håper på like gode nyheter som deg!

så fantastisk[:)]

åh, så heldig dere alle er altså...det er jo en eeeeeeevighet til jeg skal på UL[:)] Når jeg nærmer meg uke 18 liksom, og det er leeeeeeeeeenge til[:-] menmen, får jo bare smøre seg med tålmodighet[:D]

Jeg kommer med en oppdatering når jeg også omsider har vært på UL[:D]

Å, skal ikke til ultralyd før midten av oktober, men nå frister det såååå med tidlig UL... Har to netter på rad drømt at jeg blør, så håper jeg ikke er sanndrømt og må til tidlig UL av den grunn.

Back
Topp