UL overstått!

ORIGINAL: ~~Laila~~

Hvor får man kjøpt en sånn fertilitetsmonitor?[:)]aldri sett d før jeg[:-]dyrt?[:)]

De har den på apoteket.. nede i skuffen [;)] 

Clearblue fertilitetsmonitor NYHET
Enhet: 1

Clearblue Fertilitetsmonitor er den mest avanserte metoden for hjemmebruk for å maksimere dine muligheter for å bli gravid. Clearblue Fertilitetsmonitor har, i følge nylig utført forskning, vist seg å øke sjansene for befruktning med 89 % under de to første syklusene av bruk. Til sammen med Clearblue Testpinner til Fertilitetsmonitor måler disse hormonforandringer (LH og østrogen) som styrer fertiliteten. Monitoren registrerer din individuelle menstruasjonssyklus for å lage et fullstendig og nøyaktig bilde av de mest fruktbare dagene dine. Den identifiserer typisk opptil 6 fruktbare dager i menstruasjonssyklusen når du har aller størst sjanse for å bli gravid. Du får et 99 prosent sikkert svar på når eggløsningen din er på vei.

OBS!Testpinner og batterier følger ikke med monitoren.

kr. 1300.00

Så apotekene skal ha den.. ellers så får du bestilt den her f.eks https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=490308&ref=search

Var det et godt nok svar [;)]

ORIGINAL: Nesing

Jippi ! To-tre egg er supert ved Pergo, vennen. Dette er lovende! Jeg fikk ALDRI EL av Pergo bare så det er sagt og jeg gikk på uttallige kurer i mer enn ett år, uten pausemåned (og med mine korte sykluser, som lå på fra ni til 21 dager, sier det seg selv at det ble maaaaange kurer). Du skal se dere slipper videre behandling nå, for det er da slett ikke noe bedre å måtte gjennomgå IVF om dere kan lykkes på første forsøk med Pergo. Kjør på i dagene som kommer! Gravid blir du uansett nå på en eller annen måte. [:)][:)]

Ja du fikk virkelig kjørt deg på pergo du Nesing.. uff.. Men det gikk heldigvis riktig vei til slutt [;)]

Det hadde jo vært det beste om det klaffet på denne pergoen, men jeg tør ikke håpe eller tro.. det kan jeg ikke se for meg liksom [8|] Og føler at det kan bra å være forberedt på det "verste"..

Men man skal aldri si aldri heller [:)] Tusen takk for at du er så oppmuntrende Nesingen [;)] "One way or another" er blitt mitt nye motto [;)]

Så supert,at 2010blir året dere skal få en liten en...stolt av deg!=)

ORIGINAL: tippetue

Så supert,at 2010blir året dere skal få en liten en...stolt av deg!=)

Hihihi [;)] Lenge siden du har skrevet innlegg til meg her inne tippetue. [:)] Er stolt av meg selv jeg også [:)] Håper du har rett at 2010 blir året!!

ORIGINAL: Nesing

Klart jeg støtter deg, Lille Mille ! Du har vært den beste i lang tid, alltid vært der for meg i de periodene jeg har hatt det tøft. Nå er det min tur til å støtte deg. Er så glad for at det endelig skjer noe og snart sitter du nok der med den positive testen skal du se. Gjett hvem som jubler sammen med deg da [;)]........ 

Gleder meg til å juble!!! [:D] Gleder meg skikkelig til å fortelle, nei rope det ut her inne når det skjer (hvis det skjer) [:D]

Får ta det som det kommer fremover nå [:)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: ~~Laila~~

Hvor får man kjøpt en sånn fertilitetsmonitor?[:)]aldri sett d før jeg[:-]dyrt?[:)]

De har den på apoteket.. nede i skuffen [;)] 

Clearblue fertilitetsmonitor NYHET
Enhet: 1

Clearblue Fertilitetsmonitor er den mest avanserte metoden for hjemmebruk for å maksimere dine muligheter for å bli gravid. Clearblue Fertilitetsmonitor har, i følge nylig utført forskning, vist seg å øke sjansene for befruktning med 89 % under de to første syklusene av bruk. Til sammen med Clearblue Testpinner til Fertilitetsmonitor måler disse hormonforandringer (LH og østrogen) som styrer fertiliteten. Monitoren registrerer din individuelle menstruasjonssyklus for å lage et fullstendig og nøyaktig bilde av de mest fruktbare dagene dine. Den identifiserer typisk opptil 6 fruktbare dager i menstruasjonssyklusen når du har aller størst sjanse for å bli gravid. Du får et 99 prosent sikkert svar på når eggløsningen din er på vei.

OBS!Testpinner og batterier følger ikke med monitoren.

kr. 1300.00

Så apotekene skal ha den.. ellers så får du bestilt den her f.eks https://www.bootsapotek.no/butikk/s/products/view.html?p=490308&ref=search

Var det et godt nok svar [;)]

Tusen takk,detta var mer enn godt nok svar[;)]Nå skal jeg ta å lese litt mer om den[:)]er du fornøyd med kjøpet el?

nå såg eg d at den kan gi missvisende svar ved bla policystiske ovariesyndrom,så da egner den seg sikkert ikke for meg siden jeg har det...

Den egner seg nok ikke for meg heller.. har jo PCO jeg og [:(] Men nå sa legen igår at jeg ikke skulle tenke noe på det, var bare å bruke den og teste med [:)] Så.. I'll do what the doctor said [8D]

Det er ikke alltid du trenger å bruke monitoren eller, jeg har brukt bare LH testene og de forandrer jo styrke ettersom hvor du er i syklusen.. Monitoren er jo bare en sak som leser av resultatet for deg, så på en måte fungerer det jo som en vanlig EL test. Grunnen til at de med pco ikke burde bruke den er vel fordi man som regel har laaaaange og ustabile sykluser, og da blir det ikke så lett for monitoren og skjønne noe... [8|]

Jeg har stabile sykluser til tross for PCO.. heldig jeg [:)]

Skjønte du hva jeg mente.. klarer jo ikke forklare jeg [8|][8D]

Skjønner Lille Mille[:)][:)]
synes du er flink til å forklare jeg[;)]

Eg fekk beskjed av gynekologen om at sidan eg har PCOS så er det ikkje nåken vits i å bruka el-testar i det heile tatt. Dei seier jo berre i fra om at kroppen prøvar å lage el, og ofte ved PCO(S) så prøver kroppen heile tida, men så blir det ikkje el av det. Det siste året før ivf hadde eg heilt stabile syklusar men ikkje påvist el. Har ofte fått positive el-testar som ikkje var til å stola på[8|]

Kan jo væra du har hatt el før, men ein veit ikkje da sikkert utfra el-testar.

Men no veit du i alle fall at el er på vei[:D]

ORIGINAL: vestlandsjento

Eg fekk beskjed av gynekologen om at sidan eg har PCOS så er det ikkje nåken vits i å bruka el-testar i det heile tatt. Dei seier jo berre i fra om at kroppen prøvar å lage el, og ofte ved PCO(S) så prøver kroppen heile tida, men så blir det ikkje el av det. Det siste året før ivf hadde eg heilt stabile syklusar men ikkje påvist el. Har ofte fått positive el-testar som ikkje var til å stola på[8|]

Nei, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt jeg.. pco er no dritt som lurer kroppen og EL testene til å tro at jeg skal ha EL, men så har jeg det jo ALDRI!! [:@]

Men da er det iallefall en god forklaring til hvorfor vi aldri har blitt gravide når vi har hatt sex under "EL" da. Ingen vits i å bruke penger på tester lenger iallefall. Da sparte vi de pengene [:)] Ja nå vet jeg iallefall at det skjer noe der nede [;)]

Alle med pco skulle fått en sånn ultralyd stående hjemme vet du.. så kunne vi spart legene bryet med det der, og bare sjekket selv [8D] hahahaha.. særlig [:D]

Så bra at pergo'n har hatt effekt[:)] Det var moro. Da får vi bare håpe at spiren setter seg fast. Og hvis ikke så venter jo IVF på deg....[:D] Dette går den rette veien kjære deg.....morrrrrroooooo[;)]

ORIGINAL: Lille Mille

ORIGINAL: vestlandsjento

Nei, tror ikke jeg har hatt EL i det hele tatt jeg.. pco er no dritt som lurer kroppen og EL testene til å tro at jeg skal ha EL, men så har jeg det jo ALDRI!! [:@]

Men da er det iallefall en god forklaring til hvorfor vi aldri har blitt gravide når vi har hatt sex under "EL" da. Ingen vits i å bruke penger på tester lenger iallefall. Da sparte vi de pengene [:)] Ja nå vet jeg iallefall at det skjer noe der nede [;)]

Alle med pco skulle fått en sånn ultralyd stående hjemme vet du.. så kunne vi spart legene bryet med det der, og bare sjekket selv [8D] hahahaha.. særlig [:D]

Ja det er mange som har blitt lurt til å tru at dei har el. Eg var "heldig" og fekk diagnosen ganske kort tid etter pille slutt. Den gong var syklusen min forferdelig ustabil. Tok mange mnd mellom kvar gong tr kom.

Ja da hadde vore kjekt å hatt eget ul apparat eller muligheten til å sjekka blodprøve kvar mnd[8D][;)]

Back
Topp