Lille Mille
Gift med forumet
ORIGINAL: ~~Laila~~
Hvor får man kjøpt en sånn fertilitetsmonitor?[:)]aldri sett d før jeg[:-]dyrt?[:)]
De har den på apoteket.. nede i skuffen [;)]
Clearblue fertilitetsmonitor NYHET
Enhet: 1
Clearblue Fertilitetsmonitor er den mest avanserte metoden for hjemmebruk for å maksimere dine muligheter for å bli gravid. Clearblue Fertilitetsmonitor har, i følge nylig utført forskning, vist seg å øke sjansene for befruktning med 89 % under de to første syklusene av bruk. Til sammen med Clearblue Testpinner til Fertilitetsmonitor måler disse hormonforandringer (LH og østrogen) som styrer fertiliteten. Monitoren registrerer din individuelle menstruasjonssyklus for å lage et fullstendig og nøyaktig bilde av de mest fruktbare dagene dine. Den identifiserer typisk opptil 6 fruktbare dager i menstruasjonssyklusen når du har aller størst sjanse for å bli gravid. Du får et 99 prosent sikkert svar på når eggløsningen din er på vei.
OBS!Testpinner og batterier følger ikke med monitoren.
kr. 1300.00

! Du har vært den beste i lang tid, alltid vært der for meg i de periodene jeg har hatt det tøft. Nå er det min tur til å støtte deg. Er så glad for at det endelig skjer noe og snart sitter du nok der med den positive testen skal du se. Gjett hvem som jubler sammen med deg da [;)]........