UL overstått!

Lille Mille

Gift med forumet
Og legen sa at pergoen har gjort det den skal. [:)] Jeg hadde visst 3 eggposer (er ikke det veldig lite?), 1 liten på høyre side, og 2 på venstre siden med god størrelse og som kom til å gi EL om et par dager!

Så vi fikk beskjed om å kjøre på annenhver dag fremover nå [:)]

Han sa også det at dersom det ikke klaffer etter dette så SKAL vi få gå videre med IVF!! [:D] Og da skjer det iallefall noe fremover, på en eller annen måte!! Skal ringe inn når mensen kommer eller dersom mensen ikke kommer, og så får vi vite hva som skjer videre!! Så jeg håper at dersom det går til dundass med pergosyklusen så begynner vi på IVF før sommeren!!! [:D]

Så flott at pergoen virker[:)][:)][:)] Jeg vet ikke om 3 er lite, men legen min viste meg tre eller fire tror jeg da jeg var på UL og jeg var vist normal[;)][:D]

Da har dere planer for dagene framover iallefall[:D]

Takk jenter.. Ja nå er timeplanen utfylt for å si det sånn [8D]

[:D]Hehehehehe[:D] Nå så jeg for meg kalenderen henge på kjøleskapet utfylt med sex på annenhver dag[:D][:D]

Ja det er nesten sånn RANDÅLF  det går på klokkeslett også [8D] Pluss at vi sier ifra til alle vi kjenner om at vi er bussy!! [8D]

ORIGINAL: Muppa

Er bare 1 egg som skal til vettu!!!! Så håper du får en god el, med gode egg...og masse små røvere som finner sin vei. Sånn at det blir gullegget. Men uansett så er du i gang Lille Mille !!!!! HURRA !!!! [:D]

Ja det er sant det Muppa.. er bare 1 egg som skal til [:)] Om vi ikke får det til med pergoen så er jeg ved godt mot, det skjer iallefall noe!!!! [:D]

Ganske fornøyd idag egentlig.. det er jo et lys i enden av tunnelen [:D]

ORIGINAL: Serene

Så bra da ser det ut som at det blir bebis på dere etterhvert da lille mille[;)]

Er ikkje lite med 3 eggposer[:)] det vanligste er vel at det sleppes bare 1 i en syklus. For eggløsningen er jo en "kamp" mellom eggene, det som blir størst og sprikker blir det som gir eggløsningen[:)]

Du får ha masse lykke til framover![;)][:D] Blir kjempespennande tid det her! Krysser fingre og tær for at alt dere treng er pergo til hjelp[;)][:D]

ORIGINAL: [miss]

Er ikkje lite med 3 eggposer[:)] det vanligste er vel at det sleppes bare 1 i en syklus. For eggløsningen er jo en "kamp" mellom eggene, det som blir størst og sprikker blir det som gir eggløsningen[:)]

Du får ha masse lykke til framover![;)][:D] Blir kjempespennande tid det her! Krysser fingre og tær for at alt dere treng er pergo til hjelp[;)][:D]

Takk for svar [miss] [;)] Ja det er en skikkelig "battle field" der nede.. med slossing og kjemping om hvem som blir størst og best!! [8D]

Så siden 2 av de var ganske lik størrelse på så kan det være begge 2 slipper samtidig eller?? Hjelpes!!

Bare en av dem slipper taket så er jeg fornøyd.. men hadde ikke gjort noe med 2 heller.. dobbel sjanse liksom.. hihihi.. [8D]

Takk for oppmuntring og svar jenter! Hva skulle jeg gjort uten dere???? [;)]

Veit at det kan skje at to egg slipper taket når man bruker pergo, (p)ergo:større sjanse for tvillinger[;)]

Så dobbel sjanse takker vel ingen nei til, hehehe[:D][:D]

Så bra! Da satser vi på full klaff da[:D]

Nei tror ikke mange sier nei takk til dobbel sjanse [;)]

Så gode nyheter da[:D][:D]
Da er håper jeg det klaffer med posjekt sengevals[:D]og hvis ikke så er det jo IVF neste[;)]
Lykke til fremover,satser på du har en huleboer snart[8D][;)]stoor klem;)

Så flott då[:D]

3 eggposar er absolutt ikkje lite. Tenk visst alle 3 slepper og blir befrukta[;)][8D] (ikkje så stor sjangse då.. men.. ) Eg hadde 3 ved inseminasjonen og da var akkurat på grensa til at da ville blitt omgjort til ivf. Målet deiras var å få fram 1-2 egg, til nød 3.

Takker og bukker, nikker og neier [;)] Jenter dere er supre!

Skal fortsette å teste med fertilitetsmonitoren min fremover.. begynte igår på dag 12 og da så den sånn ut:

Så det betyr at det er noe på gang iallefall [:)]

Blir spennende å se hvor mange dager det går før den blir sånn som dette:

Er jo vant til at jeg får positiv EL test hver syklus, men nå har vi fått det bevist på UL at noe er på gang iallefall [:)]

så flott[;)]dette blir bra, ønsker deg kjempe masse lykke til[:D]

Ja nå blir det IVF på dere snuppis [;)] Håper det gir det resultatet dere fortjener da [;)]

Antallet egg er jo ikke så viktig, så lenge det slippes og er av god kvalitet[:)]
Høres lovende ut dette, og i allefall at dere går over på IVF om ikke dette klaffer. Det er løsninger i sikte snuppa! Jippi!!!

Hvor får man kjøpt en sånn fertilitetsmonitor?[:)]aldri sett d før jeg[:-]dyrt?[:)]

Back
Topp