Lille Mille
Gift med forumet
Og legen sa at pergoen har gjort det den skal. [:)] Jeg hadde visst 3 eggposer (er ikke det veldig lite?), 1 liten på høyre side, og 2 på venstre siden med god størrelse og som kom til å gi EL om et par dager!
Så vi fikk beskjed om å kjøre på annenhver dag fremover nå [:)]
Han sa også det at dersom det ikke klaffer etter dette så SKAL vi få gå videre med IVF!! [:D] Og da skjer det iallefall noe fremover, på en eller annen måte!! Skal ringe inn når mensen kommer eller dersom mensen ikke kommer, og så får vi vite hva som skjer videre!! Så jeg håper at dersom det går til dundass med pergosyklusen så begynner vi på IVF før sommeren!!! [:D]
Så vi fikk beskjed om å kjøre på annenhver dag fremover nå [:)]
Han sa også det at dersom det ikke klaffer etter dette så SKAL vi få gå videre med IVF!! [:D] Og da skjer det iallefall noe fremover, på en eller annen måte!! Skal ringe inn når mensen kommer eller dersom mensen ikke kommer, og så får vi vite hva som skjer videre!! Så jeg håper at dersom det går til dundass med pergosyklusen så begynner vi på IVF før sommeren!!! [:D]

det går på klokkeslett også [8D] Pluss at vi sier ifra til alle vi kjenner om at vi er bussy!! [8D]