UL, overstått...

♥Tullerusk♥

Surrehue
Januarskatter 2015
Vet dere hva, jeg har et lite barn i magen min...Kan ikke tro det...Tror det forsatt ikke...Nå fikk vi ikke se så veldig mye, men fikk nå vite at alt var bra...Lille reka har forsatt plummesekken sin...Noe som jeg synes er rart siden den skulle ha vært borte i forrige uke, men kanskje det har noe med hvor morkaka lå...Nei jeg aaaner ikke, men alt bra med lille skatt...

Fikk bekreftet at morkaka lå godt nedi der den ikke skal ligge...Så den er forliggende...[&o] Men Dr Heggelund sa den kunne forsatt vokse sammen med livmoren og oppover...Får håpe jeg er like heldig denne gangen som med Casper...MEN jeg kommer til å være mer bevisst på spark og SF målingene...Nå sier man jo at 3. mann er en luring så vi får håpe at dette kommer til å gå veldig bra...

Nå skal dere få se lille reka som piller seg på nesen...Eller sutter på totten eller hva den nå gjør, ser nå sånn ut...Den ble målt til å være 8+6 men som dere ser så ligger den ganske så sammen krøpet...Så den ville ha vært lengere hvis den hadde strukket på seg...

Har Lagt ut bilde av morkaka i dagboken min også (inne på feb)...så om dere har lyst å se den også så er det bare å ta en titt...

Lille reka miii...

Fiiine lille reka di! Så godt at alt gikk fint![:)] Håper morkaken flytter på seg. Noe den helt sikkert gjør. Er jo veldig tidlig enda[:)] Tenk, om ca 6 mnd er du 3 barns mamma! Fantastisk!!![:)]

Herreminhatt...Ja tiden kommer nok til fly en liten stund før den stopper opp frem til jul...[8D]

Så fiiin spire

Hehe takk...

Det er det rareste som finnes...Er så uvirkelig...Men ååå så artig...[:D]

Gratulerer så mye med den fine lille reka [:)]

Fiiine<3.
Håper alt ordner seg med morkaka da. Det kan jo lett hende at det "flytter" seg=).

Back
Topp