Ul overstått å i magen min ligger

smudii

Stolt mamma til Michelle<3
Den nydelige lille prinsessa våres <3 så no skal vi forberede alt sånn at d e perfekt tel ho kommer til verden! :) har vært rørt mange gang i live men d å se sitt eget barn i magen, fresk å fin va bare helt utrulig ><3 skal på ny ul i uke 32 sa ho dama, pga at morkaka var litt langt ned på ene siden, men ho sa d va bare halvveis nå så har enda go tid på å komme opp dit den skal :) noen som vet ka som skjer om den ligger langt nede når man skal føde? keisersnitt eller?>

Gratulerer med en liten prinsesse i magen :)
Det er fantastisk å se babyene i magen :)

Gratulere masse med jente i magen!

Dersom morkaken fortsatt ligger for langt ned, såkalt placenta previa, så kan du ikke føde vaginalt men må få keisersnitt... dette på grunn av faren for blødning fra morkaken og løsning...

I sist svangerskap måtte jeg og på ekstra kontroll på grunn av lav morkake - men så lenge det kun er snakk om en del av morkaken så er sjansen stor for at den trekker seg opp og ikke blir i veien for en fødsel 

Gratulerer med en JENTE i magen:)

Hvis den fortsatt ligger veldig langt nede så tar de keisersnitt for sikkerhetsskyld.. MEN det er sånn at livnorem liksom vokser nedenfra og opp... (som en ballong du blåser opp..) 
- Jeg hadde min langt nede sist og på kontrollsjekken var den laaangt oppe og det er absolutt det vanligste:) Så slapp av det går nok helt fint! 

De vil jo bare være ekstra sikre, siden det er mye blod i morkaka og derfor kan bli komplikasjoner, så selv om de aller fleste sin morkake flytter seg oppover så sjekker det for det er bra for de FÅ sine som ikke gjør det;) 

Okei, godt å høre :) Satser på at den stiger opp dit den skal, hadde lyst å føde vaginalt på mitt først barn :) men den ekstra UL ser eg på som en ekstra bonus for å få en sniktitt til på prinsessa mi før ho kommer til verden :D <3

No har vi bare d store porbleme me navn, eg e jo så forelsket i Tia-Elise :) Men må væll la far sjøl å ha noe å sei når d kommer til navn :)

Back
Topp