UL-oppløst i tårer

Gratulerer med fantastiske nyheter :)
 
Fantastisk! Kos dere fremover og nyt graviditeten♡
 
Takk jenter, dere er gode å ha:) Ferdige på kontroll og nå er det gledestårer her:)) Der er kun en bitteliten flekk med væske igjen. Og ei lita cyste (denne vet de ikke noe om hva kommer av eller noe), men alt ser veldig positivt ut:)) Er så godt når legene også smiler og sier alt ser mye mer positivt ut. Hun mente på at det var helt lov å bestille vogn nå:) Jeg er så glad, jeg kan bare ikke fatte at vi har vært så heldige:) Nå kan vi vente på 2 små fininge:))

Åh! Så fantastisk godt å høre! :D Gleder meg stort på deres vegne! Dere får kose dere skikkelig med bestilling av vogn! ;)
 
Liten ny oppdatering: vært på ny ul kontroll i dag på sykehuset her. De fant ny væske i magen Ikke mye, men nok til at det blir ny oslotur til mandag. Og denne gangen måtte vi pakke med bag og alt vi trenger for mulig innleggelse der. Kjenner jeg blir så lei meg Har vært en berg og dal bane dette svangerskapet.
 
Liten ny oppdatering: vært på ny ul kontroll i dag på sykehuset her. De fant ny væske i magen Ikke mye, men nok til at det blir ny oslotur til mandag. Og denne gangen måtte vi pakke med bag og alt vi trenger for mulig innleggelse der. Kjenner jeg blir så lei meg Har vært en berg og dal bane dette svangerskapet.
Å nei :( Hvor fant dem væske nå?
 
Liten ny oppdatering: vært på ny ul kontroll i dag på sykehuset her. De fant ny væske i magen Ikke mye, men nok til at det blir ny oslotur til mandag. Og denne gangen måtte vi pakke med bag og alt vi trenger for mulig innleggelse der. Kjenner jeg blir så lei meg Har vært en berg og dal bane dette svangerskapet.
krysser fingrene for at det går rette veien for dere når dere kommer inn! venter spendt på oppdatering fra deg!
 
Bra dere blir fulgt opp grundig. Håper alt står bra til med begge to. Masse lykke til ❤
 
Var i magen hans. Ikke noe i nærheten av hjerte eller lungene. Men han var jo så fin, alt lå til rette for fødsel og barseltid her i kristiansand.
Vet dem hva væsken skyldes nå? Jeg vet så altfor godt hvordan du har det. Men hver trygg på at barnet har det bra tiltross. Ellers hadde de tatt det ut med det samme !

Ønsker for deg at du får gode nyheter på mandag !!! Masse lykke til! Tenker på deg :Heartred
 
Nei, de finner ikke ut noe av hva det kommer av. Alle organene hans ser helt fine ut. Håper vi kan få litt mer svar i Oslo. Veksten hans begynner også å stagnerer litt. Han var -8 % for 3 uker siden, i dag ble han målt til -16%. Vet jo at de passer godt på og at rikshospitalet nok er den beste plassen, men det er hardt å vite/ikke vite hvordan lillegutten har det og hva som vil skje når han blir født.
 
Nei, de finner ikke ut noe av hva det kommer av. Alle organene hans ser helt fine ut. Håper vi kan få litt mer svar i Oslo. Veksten hans begynner også å stagnerer litt. Han var -8 % for 3 uker siden, i dag ble han målt til -16%. Vet jo at de passer godt på og at rikshospitalet nok er den beste plassen, men det er hardt å vite/ikke vite hvordan lillegutten har det og hva som vil skje når han blir født.

Skjønner godt at du føler det sånn. Håper dere får noen svar på mandag.
 
Back
Topp