UL-opplæring/kursing av leger

**AM**

Elsker forumet
Fikk tilbud om å være prøvekanin for leger som skal kurses i ul nest uke her jeg bor. Måtte jo selvfølgelig takke ja til det, så får jeg enda en titt på lille i magen, samt 300,- for anstrengelsen...hehe

Det skal jeg også på ! 

Det skal jeg også på ! 

Det skulle jeg også vært med på, men er desverre bortreist den uken. Men, var med sist gang, for 2 år siden og det var kjempegøy! Kos dere masse ;o)

Supert da :) ikke værst å få betalt i tillegg ;)

hjerte12 skrev:
Det skal jeg også på ! 

Ser deg på Skifer kl 17 på tirsdag, da :-)

fjellmamma skrev:
Det skulle jeg også vært med på, men er desverre bortreist den uken. Men, var med sist gang, for 2 år siden og det var kjempegøy! Kos dere masse ;o)

Synd, må snart få treft på deg og hilst på :-)

når jeg var på ordinær ul var det en ultralyd student som først tok undersøkelse, deretter ei som kunne det ordentlig..gjorde ikke noe det, over en time på benker å bare å ligge å se på verdens søteste mageboer :) hehe

Jepp, ser deg da :-) 

sommerfugler85 skrev:
når jeg var på ordinær ul var det en ultralyd student som først tok undersøkelse, deretter ei som kunne det ordentlig..gjorde ikke noe det, over en time på benker å bare å ligge å se på verdens søteste mageboer :) hehe

Samme her :)

**AM** skrev:

fjellmamma skrev:

Synd, må snart få treft på deg og hilst på :-)

Ja, må det!!

*oppdatering*

Da har jeg vært å sett den lille igjen. Flere leger som fikk prøve seg på måling av fosteret, terminbestemmelse, samt å se kjønn.

En spesialist, samt tre vanlige leger bekreftet at vi venter jente. Hun er litt liten av vekst, så de lurte på om jeg hadde fått små barn før... Vet at ul-termin og menstermin stemmer så, blir spennende å se.

Back
Topp