UL - oppklaring om jeg er gravid eller ikke!

BLÅ2011

Flørter med forumet
På Mandag kl 13.00, skal jeg på UL! GRUER MEG!

Har blødd siden Mandag, så skal egentlig inn på UL for å sjekke om det er igjen rester der. Har innstilt meg veldig godt på at der har gått galt, og at det ikke er noe der.

Men så blir testene jeg tar bare sterkere og sterkere for hver gang. Har fremdeles symptomer, magen er hard rett over skambeinet og livmortappen er hard med et mykt lag utenpå og den er høyt oppe! 

Tror dere jeg kan få se et bankende hjerte, hvis det er noe der? Er på mandag egentlig 6+1.

Tror dere det er en liten spire i magen min? Eller tror dere alt håp er borte? Har så inderlig lyst å være gravid!! 

Jeg er 6+1 og fikk se et bankende hjerte i dag!!
Håper inderlig du får en like fin opplevelse som jeg :D

Når du får sterkere tester virker det jo ganske positivt da? Etter en sa skal nivået falle veldig raskt

"Forbered deg på det verste, men håp på det beste" er det vel noe som heter.. Kan vel være begge deler, men håper du får en kjempegod nyhet på mandag! Masse lykke til :)

Håper du får gode nyheter, onsker deg lykke til :)

minnie2 skrev:
"Forbered deg på det verste, men håp på det beste" er det vel noe som heter.. Kan vel være begge deler, men håper du får en kjempegod nyhet på mandag! Masse lykke til :)

Høres ut som et godt råd. Jeg har vært på UL etter blødninger to ganger - den ene gangen var det en SA og den andre gangen stod alt helt bra til med spiren. Masse lykke til!

Back
Topp