UL-OPPDATERING

malønna

Glad i forumet
Vi har vært på Ultralyd!!! Alt så veldig fint ut med babyen vår, og det ser ut som om vi får ei jente! Det var utrolig morro. Vi fikk med dvd av UL`en, så i kveld har besteforeldrene vært på besøk for å se sitt nye barnebarn. Storebror syntes å at det var veldig morro[:)]
Noe som ikke var så gøy,var at gyn-legen så at morkaka lå veldig nærme livmorhals åpningen. Så om den ikke flytter seg, må jeg vel forberede meg på keisersnitt. Ofte så vil jo morkaka flytte seg oppover,men det ser vi ikke før 6nov. Da blir det ny Ul.

Det var morro for alle sammen ja. Glemte jo å få med at termin dato ble flyttet fra 18 til 15 Januar[:)]

Flott at alt er fint med bebisen! Krysser det jeg kan for at du slipper KS[;)]

så flott!! har de dvd på alle plasser der di tar ul nå? x fingrene for at du slipper ks

gratulere med jenta[:D] håper morkaka går på plass, har hørt at sjangsen for det er veldig stor.

Gratulerer med jenta!!!
Så moro med dvd fra ultralyden a,heldiggris...

Så gøy med dvd fra ul, det får vi ikke her. Min morkake låg også langt nede, hun trodde den låg over indre del av mormunnen, men kunne ikke si det helt sikkert pga av arrvev fra tidligere ks. Jeg skal også inn på ny UL i uke 28, både for å sjekke at morkaken har flyttet seg oppover og for vekstkontroll av gutten. (har det med å få små bebisser[;)]) Har hatt lavtliggende morkaker de 3 andre gangene også, men de har alltid flyttet seg oppover så jeg bekymrer meg ikke for det akkurat. Skal uansett ha ks, så det spiller ingen rolle.

Gratulerer så mye, ja[:D] Stilig med dvd'en!!

Back
Topp