Ul og ny termin

Vinterbaby 2012

Flørter med forumet
Var på UL onsdagen, alt bra med lille gull :) Ingen tegn til blodansamling og livmorhalsen var så lang som den skulle være og ikke åpen i det hele tatt. Gyn. mente dette kom til å gå helt fint, ingen tegn til at lille skulle ut før om 7 mnd :) Det eneste jeg tenker på er at jeg fikk ny termin, 10.feb i stedet for mens termin som var 3.feb. Litt kjedelig å bli satt tilbake helt til uke 8, hvilken "termin" ville dere gått etter? Har mer lyst til å si at jeg er 9+2, i stedet for 8+2 ;) Men så lenge lille har det godt så skal man være fornøyd :)

Så bra at alt er i orden :-) Vel, terminen som vil telle er jo uansett den du får på ordinær ul, så det har jo ikke så mye å si hva du velger nå :-) Du har kanskje eggløsning seinere i syklusen enn du tror?

Jeg har eggløsning seint i forhold til lengden på syklusen, det blir en fire-fem dagers forskjell tror jeg, men synes det er mer riktig å følge eggløsningsterminen, selv om legen sikkert vil følge mensterminen og dermed si jeg er lenger på vei.

Nei, er liksom rimelig sikker på eggløsningen, derfor jeg har stusset sånn.. :) Men blir å gå for mensterminen, legen sa at babyen vokser veldig i rykk og napp, og når han målte var jeg alt fra 8 uker til 8+4 så føler meg ikke så sikker på den terminen han ga der ;) Får heller bli satt noen dager tilbake på ordinær ul :)

Så kjekt å lese at alt sto bra til med spira:D 
Var også på UL på onsdag, og legen ga meg termin 3, mens hun på ultralyden satt meg til 10. Akkurat det samme som deg :) Likte ikke det selv så godt :( Men alt som teller er jo at det er liv i spira <3

Ja da har vi helt samme :) Det er sant det, så lenge lille har det bra så skal jeg nok klare å vente en uke til.. ; ) Så god bekreftelse å få, hvertfall når man har mistet før.. :)

Back
Topp