Ul og mens term? Hæ?

• Trådstarter Trådstarter mrspurple
  • Opprettet Opprettet
M

mrspurple

Guest
Først var jeg på ul når jeg selv mente jeg var 6+3... Og da hun målte var det rett på dagen, hun sa jeg var 6+3!

Men...Jeg var jo på ul på fredag, også nå, 10+3 iflg meg.. og ble satt tilbake ei uke... Men det er jo umulig for da ville jeg ha blitt gravid på dag 4 i mensuka (4blødningsdag av 7...) ooog hatt positiv test (type kiwi billig test) når jeg var 3,5 uker på vei??? Noe som tilsvarer 1,5 uke FØR IKM? Syns også hun dama på fredag målte i hytt og pine på knøttet, de 30 sekundene jeg fikk se på h*n... Hvordan skal det bli gode/nøyaktige mål når hun gjør det så sjapp sjapp fort ferdig? Tror nok jeg holder meg til mens termin jeg, for det er jo ikke mulig med tanke på beregningene, eller???

Det er derfor man ikke setter ny termin før oul.

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Ikke bry deg om det. Hold deg til menstermin du:) så får du se på oul, stemmer sikkert da :)

Jeg leste et sted at fosteret utvikler seg individuelt, og at når man får nye terminer på ul har ikke det tilbakevirkende kraft på når unnfangelsen fant sted- det sier mer om hvor fosteret er i utviklingen sin.

*** Venter nr 1, termin 8.februar! ***

Akkurat samme beskjeden fikk jeg på tidlig ul i uke 7.. men babyen vokser veldig i rykk å napp :-) så ikke tenk på det

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp