UL og kjas

1+1

....
Hei dere!
Får ikke sove i kveld. Kanskje ikke så rart da jeg sovna før kl.22.00 i går OG har hatt to lurer på sofaen i dag :p Tenker mye på morgendagen. Klokkka 11.45 har jeg min tredje UL, på grunn av tidlig blødning og troen på MA i uke 6. Så et bankende hjerte i uke 7, og har hatt god hCG stigning siden. Så har roet meg på det, og har endelig en god følelse. Er ikke så bekymra lengre, men er likevel spent og litt nervøs for morgendagen. Håper jeg ser en liten bamsemums som vinker til mammaen sin. Pappaen skal heldigvis også være med <3

Har dere hatt en fin dag da? :) Gi meg noen å kjase mer her jeg ligger med øynene vid åpne!
 
Jeg får heller ikke sove! Alt for spent iforhold til kl 8.15 i morgen!! Har gått rundt Odderøya i dag, MED vogn.. Og det er ikke tilrettelagt for det opp alle de hersens trappene på fyrtårn-sia! :p greit å ha en vogn som er lett å bære da :p
 
Ikke lett og sove nei. Her har det vært en fin dag. Blitt solbrent på armene. Og allergien har vært en plage. Ellers veldig god form, noe som selvfølgelig gjør meg bekymra. Er lei av symptomene når de er der, men når de er borte vil en ha dem tilbake..!! Rar greie..
 
Jeg får heller ikke sove! Alt for spent iforhold til kl 8.15 i morgen!! Har gått rundt Odderøya i dag, MED vogn.. Og det er ikke tilrettelagt for det opp alle de hersens trappene på fyrtårn-sia! :p greit å ha en vogn som er lett å bære da :p

Uff, det hørtes slitsomt ut! Du er jammen tøff som tar på deg denslags ;) Sendte deg just en PM!
 
Ikke lett og sove nei. Her har det vært en fin dag. Blitt solbrent på armene. Og allergien har vært en plage. Ellers veldig god form, noe som selvfølgelig gjør meg bekymra. Er lei av symptomene når de er der, men når de er borte vil en ha dem tilbake..!! Rar greie..

Skjønner deg godt! Selv om bekymringene har sluppet taket (en smule), går jeg fortsatt å kjenner etter blod og analyserer alle symptomer. Tror det er like normalt med mange som få, så alt er sikkert tipp topp :)
 
Hadde en i uke 5 men da så de bare at jeg var gravid.. Er i 9+ 0 nå. Vært igjennom to ma før og en uplanlagt graviditet til som førte til store uenigheter mellom meg og mannen. Så spent og nervøs på alt i morgen
 
Har ul på onsdag, orker nesten ikke vente!!! Var ganske bekymret her for litt siden, men nekter å tro at jeg skal være så uheldig... Så da gleder jeg meg til å få en sniktitt på reka inni der!

Hadde dessuten min første kynner her i sted! Det var vel tidlig syns jeg, men husket det plutselig som at det var i går jeg hadde det med nr. 1
 
Hadde en i uke 5 men da så de bare at jeg var gravid.. Er i 9+ 0 nå. Vært igjennom to ma før og en uplanlagt graviditet til som førte til store uenigheter mellom meg og mannen. Så spent og nervøs på alt i morgen

Da er det ikke rart du er litt nervøs! Skjønner deg godt da jeg selv har opplevd å miste :( Er dette den uplanlagte graviditeten? Hvordan er stemningen mellom dere nå som du har kommet så langt? Uff. Sender deg en klem! <3
 
Har ul på onsdag, orker nesten ikke vente!!! Var ganske bekymret her for litt siden, men nekter å tro at jeg skal være så uheldig... Så da gleder jeg meg til å få en sniktitt på reka inni der!

Hadde dessuten min første kynner her i sted! Det var vel tidlig syns jeg, men husket det plutselig som at det var i går jeg hadde det med nr. 1

Oi! Hvor langt er du på vei da? Har hørt om flere som har opplevd kynnere tidlig. Kroppen har jo gjort det før og har god hukommelse, så den vet hva den driver med ;) Hehe. Gleder meg til en lykkelig oppdatering fra deg på onsdag! Det går helt sikkert bra <3
 
Får heller ikke sove.. Har vondt i magen igjen.. Tror det er luftsmerter! Også er det så sykt varmt på soverommet! Er så lommert ute! Håper på en skikkelig regnskur i natt for å få renska lufta litt :)

Ønsker dere masse lykke til på ul i morgen dere som skal det, og også til deg som skal på onsdag ❤️
 
Har ul på onsdag, orker nesten ikke vente!!! Var ganske bekymret her for litt siden, men nekter å tro at jeg skal være så uheldig... Så da gleder jeg meg til å få en sniktitt på reka inni der!

Hadde dessuten min første kynner her i sted! Det var vel tidlig syns jeg, men husket det plutselig som at det var i går jeg hadde det med nr. 1
Ååå, jeg har også UL på onsdag! Det har føltes så utrolig lenge til i mange uker, og plutselig er det snart her. Tipper nervene kommer på onsdag! ;)
 
Lykke til alle dere som har ultralyd i løpet av uken! Jeg skal ringe å bestille privat til uke 12 i dag. Fortsatt alt for lenge til, men vil hvertfall se at alt er i orden før oul. Gleder meg til p se masse ul bilder av nurkene deres i bildemappa vår fremover! :)
 
Har ikke UL før neste mandag.
Og har drømt de siste nettene at jeg har spontanabortert. (og at jeg har tisset så kraftig at det har sprutet opp av do igjen og utover hele badet o_O og at jeg har bodd i et busskur fordi det fantes lademuligheter til telefonen der og at jeg var kona til Frank Underwood i House of cards. samme drøm altså)
Er mer enn klar for den UL nå, selv om jeg gruer meg noe innmari!
 
Åh så gode nyheter, må være veldig deilig å få den bekreftelsen! :)
 
  • Liker
Reactions: 1+1
Back
Topp