Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde nok ikke stolt på det 110% hvis det ikke var så tydelig at du kunne se det selv.Mae skrev:
Med junior var det ikke noe tvil om at det var gutt; han var ikke noe sjenert og viste stolt rem det han hadde på ul den gang ;-). Ved ul denne gang hadde babyen både navlesnoren og til tider hånden mellom beina, men jm sa enda hun hadde en sterk misstanke om det var gutt eller jente - men i det fallet er det jo vesentlig mye større risiko å ta feil tenker jeg...
Sikkert greit å ikke kjøpe alle 50-klær i lyseblått. Hvitt og neutrale farger er jo også fine :-)
Man kan vel aldri være helt 100% sikker.. Både testikler og tissemann kan være vannskelig å se på ultralyd, og kjønnsleppene kan også være større enn vanlig slik at det kan tolkes som en tissemann..blida skrev:
Jeg ville sett ann legen som tar ultralyd. Alt avhenger av hvor erfarne de er. Hører ofte at leger på sykehuset som kunn tar rutinemessige ultalyd ikke er SÅ flinke med å se kjønnet som feks spesialiserte gynokologer. Selv gikk jeg til en spesialist som har jobbet med dette i en god del år. Han har ett kjempe godt rykte og det er ingen som har hørt om at han har tatt feil av kjønnet.. Hvis han ikke er helt sikker, vil han også gi uttrykk for dette slik at ingen skal få feil informasjon.. :o)
Min søster fikk vite både på Ul i uke 15 og 20 at hun hadde en gutt i magen, disse to UL ble utført på sykehus av ikke så erfarne leger. Men så valgte hun å ta en ultralyd til, hos han erfarne gynokologen, og han kunne lett se at det var ei jente... Og da var det kunn 1 måned til termin! hehe.
Oi ja da får vi bare vente å se da, sikkert lurt å ikke kjøpe så mye klær enda... selv om det er vanskelig å la være. Vi skal på 3d ul etterhvert, får se hva som viser seg da :)