Ul og inset

Mzsugar

Betatt av forumet
Syns jeg åpner litt mye tråder beklager,men så mang spørsmål som dukker opp.
Er på syklus dag 16 , var på Ul i dag. Beskjed om å begynne og ta El-tester i morgen og ringe inn hvis utslag. Ble litt stressa siden hvis den e sein og kommer ikke før mandag så bli forsøket avbrutt. Men litt forvirra..sist gang hadde jeg planlagt insett 3 dager etter positive utslag..nå er det 5 dager og det fryst på 5.dagen..er det ikke mange dager tilsammen det her og vil ikke oddsen bli mindre?..

Fem dager etter fordi du antakeligvis har en blastocyst på frys? Den blir ikke tatt opp før kvelden før eller samme dag som du skal til innsett. Siden det er 5 dager gammelt egg må det settes inn 5 dager etter positiv test :)

Fem dager etter fordi du antakeligvis har en blastocyst på frys? Den blir ikke tatt opp før kvelden før eller samme dag som du skal til innsett. Siden det er 5 dager gammelt egg må det settes inn 5 dager etter positiv test :)
Ååh...veit ikke helt ka blastocyst er for nå.... vil du forklar litt? Fik bare med meg at hadd befrukta egg på frys jeg...

Blastocyst er når de dyrker det befruktede egget til dag 5 istedenfor 2 :) deler seg oftere da, man kan se hva som blir morkake og hva som blir fosteranlegget. Og de er ofte sterkere. :)

Åhh...lære nå nytt ver dag. Takk :)

Back
Topp