UL og gutt

Så herlig med UL :)
Har ikke noe spesielt tips på strak arm men kan si ifra om jeg kommer på noe :)

Jeg måtte bare handle litt babytøy på nøstebarn i dag for å feire ul. Håper også å finne mye fint på kapphal av merket newbi

Det blir gutt her også! Jeg var innom HM idag, men fant liksom ingenting som jeg ville ha.. Tror første plagget må være litt spesielt. Ett hvor jeg tenker at jeg bare måå ha det liksom ;)

Gratulere med en liten lillebror i magen :)

Gratulerer så mye! :) <3
Jeg har ikke kjøpt noe enda, men jeg har begynt å sy noen babyklær selv, til gutt selvsagt . Får se om noe av det blir slik at jeg vil bruke det selv, syr egentlig ifbm en eksamensoppgave på høgskolen :)

Men mannen kom nettopp hjem med disse fra bilturen i Tyskland da :) hehe

IMG_3185.jpg

Jeg har tre gutter :) Newbie serien til Kappahl har jo såå mye fint..og guttelus.no...og name it :)

Jeg synes de har mye fint på wish og mama, som er apper..har fått alt jeg har bestilt og det er billig, og betalingsmåte kan du bestemme selv...mye pene klær og ting...men tar litt tid siden de sender fra kina da..:)appen er på norsk, så du bestiller riktig størrelse i norsk standard, men det kan stå noe annet på klærne..men de passer, og det er det viktigste...

Vi har også en gutt fra før (5 år) og får en til nå. Har ikke kjøpt noe spesielt enda, men når jeg kommer hjem fra ferie skal jeg se om jeg finner noe for å feire at alt så bra ut på UL og at det blir en liten gutt til.

Har gitt bort det meste vi hadde fra før så klær trenger vi absolutt :)

Back
Topp