UL og fysio

twinkelstar

Elsker forumet
Har en aktiv liten krabat i magen :) Alt så bra ut. Fikk se i både 2d og 3d veldig gøy. Men kunne ikke se kjønnet enda , skulle hun tippe i dag hadde hun sagt gutt men pga jentene så tidlig har også tut så var det umulig å si. Så må nok vente til hoved UL.
Hos fysio gikk det ikke så bra. Har bekkenløsning :( Han sa det ikke så bra ut akkurat nå. Og at jeg var veldig uheldig å få det så tidlig. Men krysser fingrene for at tidlig behandling holder det vedlike.

Grattis med overstått UL.

Håper fysioen kan hjelpe deg med bekkenet.
Jeg fikk det i uke 10 sist gang og i uke 7 nå, men frem til nå (uke12) så har jeg greid å holde det i sjakk med forebygging, men kjenner det begynner å røyne på selv med alle tips jeg husker fra sist (hjelper ikke med denne forbaskade snøen og isen da), så jeg har JM time neste uke for å snakke litt om dette.
Sist gang endte jeg med krykker og kunne ikke gå til tider. Nå har jeg jo ei lita jente jeg skal ta meg av i tillegg. Har ikke tid til slikt bekken tull da. Hehe. ;)

Nei kunne ønske jeg slapp dette. Får veldig dårlig samvittighet overfor jentene. Men får ta det igjen med masse gøy senere .

Back
Topp