UL og fastlege

Muffin

Forelsket i forumet
HVis Fastlegen din har UL maskin....da blir du vel ikke sent videre til UL på sykehus...eller gjør du det? Blir litt forvirret i alt dette nye...burde sikkert skrevet ned alt jeg lurer på for jeg glemmer jo som regel det meste når jeg sitter hos legen min

Aner ikke..[8D]

ORIGINAL: Onyxia

HVis Fastlegen din har UL maskin....da blir du vel ikke sent videre til UL på sykehus...eller gjør du det? Blir litt forvirret i alt dette nye...burde sikkert skrevet ned alt jeg lurer på for jeg glemmer jo som regel det meste når jeg sitter hos legen min

min fastlege har sendt meg videre til ul på KK, og han har i tillegg ul maskin på kontoret...

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Onyxia

min fastlege har sendt meg videre til ul på KK, og han har i tillegg ul maskin på kontoret...

Ok takk. Får bare se hva som skjer da :)

Ordinær UL er alltid på sykehuset.
Men tidligUL grunnet blødning eller andre bekymringer som gjør at man skal sjekke liv, evt termin, kan også gjøres hos fastleger som har UL, i noen tilfeller i alle fall. Sist jeg var gravid fikk jeg UL grunnet blødning i uke 7-8, den ble tatt av en annen lege ved fastlegesenteret jeg tilhører (min fastlege har altså ikke UL, men en annen lege ved legesenteret har det)

Noen som sendes til ordinær UL hos privat Gyn? (Her i landet?) Det har jeg aldri hørt om før. TidligUL, enten ordnet selv eller henvist, ja, men den ordinære? For dem som bor langt fra sykehuset da, eller? Jeg trodde alle var på ordinær UL der de skulle føde jeg... jaja, så lærte jeg noe nytt i dag også.

Hmm kanskje jeg får den tidlige UL hos legen min da og så blir sendt til sykehuset for den ordinære...Morro blir det nok uansett. Gleder meg til å få bekereftet at alt står bra til med spiren

Back
Topp