Ul og cyste hos foster

Mamsi91

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Hei, var på placenta og vekstkontroll i dag og samtidig oppdaget jordmor noe som ikke skulle være der i eggstokkområdet til baby. Mistanke om cyste på eggstokken. Må tilbake om en uke for å få en lege til å sjekke det grundigere. Klarer ikke la være å bekymre meg, selv om jeg fikk beskjed om å ta det med ro :( Er i dag 28 uker, dette var ikke synlig på OUL. Noen med erfaring?

Hei, var på placenta og vekstkontroll i dag og samtidig oppdaget jordmor noe som ikke skulle være der i eggstokkområdet til baby. Mistanke om cyste på eggstokken. Må tilbake om en uke for å få en lege til å sjekke det grundigere. Klarer ikke la være å bekymre meg, selv om jeg fikk beskjed om å ta det med ro :( Er i dag 28 uker, dette var ikke synlig på OUL. Noen med erfaring?

Jge kjenner til noen hvor de fant ut av en cyste på eggstokk etter fødsel som ble operert bort. Det gikk helt fint. Klem og måtte tiden til neste kontroll gå fort ❤️

Uff ikke kjekk beskjed å få håper det er uskyldig... lykke til

Jge kjenner til noen hvor de fant ut av en cyste på eggstokk etter fødsel som ble operert bort. Det gikk helt fint. Klem og måtte tiden til neste kontroll gå fort ❤️
På babyen eller på seg selv? Ja, fikk heldigvis ny time i morgen :)

Har ingen erfaring å dele dessverre, men vil ynskje deg lukke til og ein stor klem:Heartblue
Med når dei ba deg om å ta det med ro går det nok fint, men skjønner det er vanskeleg å slappe av.
Om det kan vere til hjelp skal det vere nettmøte her på ondag, og ein kan leggje inn spørsmål her.
Kanskje han kan hjelpe deg å slappe av litt?

Ja. Håper bare det er det det er. Klarer ikke å la være å tenke på syndromer osv :( ❤️

Det skjønner jeg godt, håper på det beste for deg. Slik ventetid er helt forferdelig grusomt ❤️

Håper de kan betrygger deg mer på neste timen. Lykke til!

Okei, så bra :) Når ble det oppdaget? Måtte det gjøres noe etter fødsel? Godt å høre om andre med lik erfaring :)
På tidlig ultralyd i uke rundt uke 7.
De gjorde ingenting med den. Mener å huske at den hadde blitt borte når fødselen nærmet seg :)

Back
Topp