UL og andre morsomheter

Hegsun

Mamma til verdens fineste gutt
I dag har vi vært på UL hos en privat lege for å sjekke at alt er bra. Alt er så perfekt som det skal være og vi fikk vite (med forebehold) om at vi venter en gutt!! Dette var noe jeg hadde på følelsen av selv før jeg ble gravid. Det er så deilig å se lille gullet! Det bekrefter litt mer av disse rare tingene som skjer med kroppen:) Har dere merket noen "personlighets" endringer? Jeg har blitt en mer aggresiv sjåfør har jeg merket. Men det er spesielt når andre bilister gjør noe som kunne vært farlig, men også når noen kjører for tregt.. Hehe. Hva opplever dere?

Åh, liten gutt <3 Grattis!
Vil også på UL å se ........ *vente vente*

Ellers så tror jeg personligheten min er den samme, men spör du de rundt meg, så har de kanskje en annen mening, hehe :p

Lunta er litt kortere .... 

Tross alle bekymringer og plager innimellom har jeg blitt mye roligere. Det vil si på den måten at jeg ikke stresser, noe jeg ofte gjorde før. Mannen merker forskjell og syns det er deilig, og det syns jeg selv også :)

Ååå:D Grattis:) Så gøy med gutt<3.
Haha, jeg er også blitt mer agresiv i trafikken Hihi.
Og en god del mindre tolmodig med hunden som er i sin verste "pubertets tid" Stakkar:P

Gratulerer med mest sannsynlig en gutt 

Kjenner jeg gleder meg til UL for å se om den begynnende magefølelsen på kjønn stemmer... 

Ang personlighetsendring... å herregud.. ja.. Nå kjenner jeg virkelig hormonene boble...
Jeg begynte nesten å grine for at jeg så feil på krydderposene før jeg gikk i butikken istad... Så fikk jeg dårlig samvittighet for at mannen dro ned for å kjøpe riktig krydder... og så føler jeg meg som verdens svakeste menneske som ikke engang orker å steke kjøttdeig - for jeg kjenner at jeg blir uvel bare ved tanken....
Og dette var i løpet av 15 minutter.

Graturler med vel overstått UL og en gutt.

Her er lunta kortere. Hehe.

Gratulerer med vel overstått ul :)
Alltid kjempe gøy å få vite hva man venter :)
gratulerer med gutt! :)

-humøret ja? hehe
litt hormonell kan man si?
hehe skikkelig på gråten over lite nå kjenner jeg! :)

Gratulere med mest sannsynlig gutt :D
Kjenner jeg ser anneledes på folk. Har annen oppfattning av de.
Å ting som normalt sett gjør meg små irritert, gjør meg ekstra sint nå for tiden.

Haha, merker det samme når det gjelder å være hissig i trafikken ja..:P Er egentlig blitt mer hissig generelt .. hehe..
Går mest utover sambo da stakkar :/ Jeg blir irritert over den minste ting!

Men så gøy for deg å kaaaanskje få vite kjønnet da :) Grattis så masse!

takk for gratulasjonene! det var veldig deilig å få vite at alt var bra med lille gull og nå har vi begyt å tenke på guttenavn og det et veldig spennende. Godt å høre at det er flere som merker forskjell på humøret. Jeg merker at det er mange rare ting som skjer med kroppen og humøret som jeg kanskje dessverre lar det gå ut over samboeren min. Heldigvis har jeg en forståelsesfull samboer, men synes jo litt synd på han.

En gutt! det er morro!!
Hvor mange uker erdu?
Var på ul og fikk også beskjed om 60-40%
gutt. Fikk ikke det til å stemme.
Magefølelsen min har vært jente. Og den stemmte jo.

Back
Topp