Ul nr2. Ang. Kjønn..

£ille£en

Forelsket i forumet
Har vært på ul igjen. Denne gangen klare han ikke å se kjønnet! Lille gull hadde d topp å så frisk ut!! Viktig!! Vært på ul i uke 12 og nå i uke 16.. E skuffa! :( trudde han klare å se d denne gang. I steden for å leve på en tro om att d blir jente som bli sagt i uke 12! Vente tiden er lang på en måte og kort på den andre siden. Vente, vente til 3.mars!! Håper gulle vil vise seg mer...
 
Så kjedelig... Er vel ganske usikkert de de sier i uke 12 så man må bare smøre seg med tolmodighet ;) går fort til 3 mars da... Vi må vente til 19!!!
 
Hadd forventa noe annet... :( men vi må smøres oss med tålmodighet! ;)) d går sikkert fort....
 
Skjønner godt at du ble litt skuffa over at han ikke kunne se kjønnet!
Jeg fikk beskjed for en uke siden når jeg var 13 uker på vei at det så ut som ei jente... Og jeg ble jo selvfølgelig veldig i ekstase når vi har en gutt fra før ;)
Men jeg vet jo innerst inne at jeg bør holde gleden inne litt til, til babyen har vokst seg større så man kan se ting litt bedre :) Men å smøre seg med tålmodighet er NEIMEN ikke lett!! :O ;)
Men superflott at den lille var frisk og hadde det bra!
 
Krast svar... Barnet er friskt og har det bra! Du er klar over at kjønn sett før uke 17 kan endre seg og det de tror de ser på UL senere ikke trenger være rett? Jentebabyer har ofte noe som ser ut som penis som senere går inn i skjeden (klitoris) og for gutter kan den enten ligge veldig langt oppe eller bare ikke synes grunnet barnets stilling... 50% sjanse for at de har rett før ord UL på kjønn, da kan du like så godt gå til snåsamannen :P
 
Hehe... Han snåsamannen i d bli jente ;)) tjhihi... Så æ mått bare slapp av!!
 
Ul nr 3 her idag, nekta plent å si noe om kjønn, hun sa det er for usikkert, skal ikke oppgis før ordinær, prøvde å lure det frem, men kom ikke på tale. Så får bare vente til 9 mars :)

Men viktigste er jo at alt ser bra ut da, og det gjorde det,bank i bordet :)
 
Thihi... ;)) nei, han gyn. Brukt 5 min ekstra på å finn ut ka d men h*n nekta å vis sitt kjønn.. :)) så vi må bare vente!! ;))
 
Back
Topp